lillprinsen

Direktlänk till inlägg 23 april 2009

En ny dag

Av Camilla - 23 april 2009 08:48

Ser ut å bli fint väder härligt!!!!

Just nu sitter jag här försöker underhålla Wilmer å katta, man blir alldeles svettig hahhahahahaha, Älsklingen sover än, tror jag ska väcka han snart , börjar bli lite hungrig, ska bli gott med frukost........................wilmer vakna kl6 imorse :-O, som vanligt har han busat lite å bajsat, som tur va så somnade han om en stund.

Men nu är det full rulle ;-)

Tror jag ska koka ägg till frukost det är gott med äggmacka hehe

Vad jag skriver om så väsentliga saker hahahahahaha

Men det är väl sånt man ska skriva om på bloggen, den ska ju handla om mitt varddagliga liv!!!!


Å herregud nu kom Larsa upp som en raket, han såg välldigt trött ut, 

Han kom visst hem runt 3 inatt.........................Tänkte på en sak igår, man kan smågnabbas med varandra, det hör ju nästan till, men ibland sitter man å tänker, vad skulle jag göra utan Larsa, hur skulle mitt liv se ut??? Ursch vill nästan inte ens tänka tanken, för Min älskade karl vill jag leva med hela livet, man känner den där känslan att det är här på riktigt, med denna man ska jag bygga min framtid med, då får man ett sånt där pirr i magen hihihi, vi ska se våra barn växa upp å det känns så tryggt å mysigt!!!!!  Wilmer vårt älskade barn, är det bästa som har hänt oss!!!! För alla som inte har barn, kan inte förstå hur mycket kärlek å värme ett barn kan ge..............hur mycket man älskar sitt barn och att man skulle offra allt för att skydda å ge sitt barn en trygg framtid.

När man får barn, så får livet en helt ny mening, allt känns mer verkligt och meningsfullt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaja nu är det frukosttajm

Höres!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards