lillprinsen

Alla inlägg under oktober 2009

Av Camilla - 28 oktober 2009 20:00

Så sover lillgubben..........för er som inte vet så har vi blivit sjuk igen Gråter


Wilmer vaknade halv 7 imorse å efter legat å myst en stund så klev vi upp, ååå jag va helt död kan jag säga hade ont i hela kroppen, å varje gång jag hosta så trodde jag huvudet skulle sprängas, jag svettades å frös omvartannat

höll ut till halv 10, sedan väckte vi Larsa, jag vet att han kom hem halv 4 imorse å behöver sova men jag pallade fan inge mer så han klev upp med Wilmer å jag däckade i säng..........dom väckte mig halv 13 tog en dusch å kände mig lite piggare...................fan jag hatar å va sjuk, men tur är att lillgubben inte är så hängig snorn rinner på han å han är lite gnälligare än vanligt men annars är det full fart, man skulle ju kunna ta all skit i världen bara ens barn få va friskt........så jag ska inte klaga.


Men nu när han somna så kände jag en lättnads suck, nu kan man själv krypa ner i soffan å VILA bara ta det lugnt för man kan inte känna efter så mycket när han är vaken......då ska det ju lekas å underhållas vilket jag inte har haft energi till idag............tacka fan att det finns IPREN, såna har man knaprat många idag för att hålla mig uppe.


Hoppas det inte blir så långdraget bara.


Idag va oxå riksbyggen här å mätte skåpluckorna Glad för vi ska nämligen få nya hihihi...........plus att vi skulle få nya bänkskivor det hade jag inte räknat med. vi hinner få dom före jul så det blir kul det.

Funderar på å köpa kakelfärg å måla kaklet sen när allt är klart, vi har nämligen bajsbrunt kakel nu vaaaaaaaa fiiiiiint.............så det få bli vitt sen, blir nog bra det. Skrattande


Nä nu ska jag se på bonde söker fru, sen blir det:

  




Håll tummarna att vi blir friska snart Flört


En liten bild på Wilmer från ett av hans 1årskalas Skrattande

  


Av Camilla - 26 oktober 2009 20:02

Har inte ork känner jag å skriva..........dels för att det inte har hänt så mycket i vårat liv nu, dels att jag börjar bli förkyld Rynkar på näsan

Jävla skit vill inte bli sjuk nu.

Ska gö ett litet försök att sammanfatta helgen allafall...............fredags åt vi vaddå????? ja hehehehe

På lördag packade vi väskorna å for upp till Ljungaverk......åt älgskav till middag mmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuummmmmmms är såååååå gott, sen blev det äppelpaj till efterrätt Flört


Emil å Wilmer busa å busa å busa, såg på dansbandskampen men herregud vilka jävla dåliga band hoppas på bättre nästa lördag.

Söndag åkte vi hem, en timme för tidigt hehehehehe hade glömt å ställt om kl......så dagen blev vääääldigt lång, sen for vi till birsta en sväng köpte present till Milla, handla lite mat, åkte hem å myste resten av dagen.


Ja som sagt är lite seg nu.......men håll till godo.......bloggtorkan är nog snart över.


Nu blir det inga konstigheter..........Skrattande



Av Camilla - 21 oktober 2009 09:43

Ja då va det gjort, det gick bra med sprutorna, han grina bara när de stack in vaccinet, sen gick det över ganska fort, ja va vägde han då????

Jo nu väger Wilmer 11005 g å är 79 lång

Våran storkille  !!!!


Ursch nu imorse när vi skulle åka så fick jag skrapa rutorna på bilen,nu börjas det, vinter med kall bil å hala vägar Rynkar på näsan hatar å köra bil när det är halt å slaskigt, har blivit jättefjantig på senare år, kanske ha å göra med när Larsa körde av vägen, hua hua,

Ja imorn öppnar  tror vi ska åka dit å kika lite, se om vi hittar nån julklapp till prinsen Skrattande


jaja det får räcka för nu, har en liten gubbe som vill trycka på tangenterna hela tiden så det går inte så bra å skriva


Vi hörs.....



  

Av Camilla - 20 oktober 2009 19:20

Dit ska vi imorn URSCH längtar inte, det innebär nämligen en sådan:

  

Stackars lillgubben, men men det är sånt som måste göras, ska bli kul allafall å väga å mäta han..............har ju inte vart dit sen han va 8 mån, så det ska bli kul.


Å nu längtar jag till denna film kommer på bio

  


Jag å Alex ska gå på den...............åååååååå vad jag LÄNGTAR, ska nog ta å se twilight snart typ för elfte gången  Skrattande Är så sjukt braaaaaaaaaaaaaa


Har nästan nyss kommit hem från babysim, det gick så bra idag va sista gången idag, tror inte vi tänker fortsätta..........man kan ju åka å bada ändå, Glad


Ikväll är det ugly betty å fruarna så min tvkväll är fullspäckad hihihihi

Å blev så less förut, hade skrivit ett så bra å långt inlägg, sen blev det nå fel å vips så försvann allt fan fan fan va irriterande..........jaja


Snart är det jul å herregud va fort tiden  går.........fan det va ju nyss sommar, men först fyller jag år hela 26 bast shit va gammal man börjar bli hehehehehehe

Nä ska busa med min lilla 1 åring innan sängen kallar för lilleman

Puss Puss

Slänger in en liten bild på min lilla misse förra julen Skrattande

  

Av Camilla - 19 oktober 2009 12:15

HURRA HURRA HURRA HURRA..........


Ja helgen har vart mycket skoj med tårta, presenter i massor Skrattande

Wilmer har fått så mycket fint så tack alla som har firat våran prins.


Lite bilder ska jag såklart bjuda på

Wilmers fina tårtor

    


Sen såklart på födelsdagsbarnet i full färd med tårtätning Skrattande

    

    


Mammas å Pappas storgubbe!!!!


Hej så länge....

Av Camilla - 15 oktober 2009 21:32

Min blogg har bytt namn till lillprins.bloggplatsen.se

Bara så ni vet Skrattande


Av Camilla - 15 oktober 2009 08:55

  

Ja nu va dagen här då våran älskade prins fyller 1 år!!!

För 1 år sedan kl 07.21 slog han upp sina blå för första gången, det va då man för första gången fick se det lilla miraklet man gått å burit på i 9 månader, vilken obeskrivlig lycka Skrattande

Hua nu blir man nästan tårögd när man tänker tillbaka...............känns som det va igår fast ändå inte tänk va mycket som har hänt under det här året vad mycket han har lärt sig, känns som det va hur länge sen som helst han va bebis mammas lillfis ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN!!!!!

     

Titt va liten å gofisig han var hihihihihii

Det kommer bli en mysig helg för lillgubben med massa paket å mycket tårta hehehehehehehe


Sen firar ju jag å Larsa 5 år idag Skrattande undra ja om man får nå blommor idag av karlsloken hehehehehehehehehhe

påminde han igår...........fick till svar att ja men gumman du vet ju att jag har koll på allt.

Jo just stenkoll, har han på allt INTE hahahahahahahahaha


Nä nu ska jag busa lite med min 1 åring hihihihihi

Avslutar med denna bild till min familj, till Wilmer på 1 årsdagen å till mig å Larsa på våran 5 årsdag!!!!

  

Av Camilla - 12 oktober 2009 19:55

Ja tänk va tiden går fort, vet att jag har skrivit om detta förut men jag fattar bara inte vart tiden har tagit vägen, Tyckte det va igår bara när detta kort togs då va han bara 6 månader

  

Då kunde han sitta knappt

Å nu springer han runt lillfisen å busar


Har allafall bakat klart allt nu till kalasen, å tårtorna är beställda, idag fixade jag så han kommer med i tidningen.................på onsdag är han med i dagbladet å på torsdag i sundsvallan om ni vill kika Skrattande


Idag blev det så han bara sov 1 gång, å han har varit så trött här på kvällen men jag tänkte hålla ut till 19 allafall så då tog vi på pyjamasen å åt gröt, där höll han på å somna lillstackarn...............skulle ta en ny sked med gröt å kollade upp på han då satt han där hängandes med huvudet med slutna ögon huga va trött man va, så han somna på studs efter vi ätit klart!!! Hoppas han inte vaknar allt för tidigt imorn hehehehehe


Nä ska krypa ner under filten å kika lite på tv nu


Här är lite bilder på mammas goaste skitunge Skrattande

      


Ha de bäst!!!




Ovido - Quiz & Flashcards