lillprinsen

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Camilla - 15 april 2009 19:59

Det ska vi på den 22 April, hittade ett hus igår som va perfekt till oss, det ligger i selånger, lagomt nära men samtidigt på landet, helt i våran smak!!! Äntligen har kollat å kollat på nätet å vips så dök detta upp, hoppas det är fint å ligger bra till, har ju varit med om att det ser helt annolunda i verkligheten än på bilderna, de är bra på att knäppa å vinkla så det ser bättre ut hmmmm, men det såg ut å va bra, så vi håller tummarna, inte va det särskilt dyrt heller, 800.000 va utgångspriset, så vi får väl se. Ska titta på det allafall......................skulle va skönt att ha ett hus, dels för att slippa alla jävla grannar, och att prinsen får växa upp i hus, sen blir nog maja lycklig som får va ute å springa som hon vill ;-)

Va med mamma nu på eftermiddagen å kolla på tapeter, hon ska tapetsera en fondvägg i vardagsrummet å måla om, å vad det finns fina tapeter gick där å drömde att vi hade huset hahaha å vilka tapeter jag ville ha, ;-)

Tänk, tänk om vi skulle få det där huset, å va kul att få gö om i våran stil ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jag vill jag vill!!!!!!!!!!


Hua idag va det inte nå kul väder, kallt va det brrr känner mig lite frusen nu, va på promenad idag å, vi gick förbi öppna förskolan å vägde Wilmer å nu väger han 8695g och är 70,5 cm storgubben våran, han är världens finaste ;-)

Imorn blir det ett besök hos min mormor å morfar, dom har gjort om i köket så jag ska dit å kika, kanske man får lite fika å hihi, så det blir långprommis på eftermiddagen, ska dra med Alex å Marcus hihi, hoppas det blir bra väder bara!!!


Men gud va jag fryser ska gö mig en kopp te tror jag å lägga mig under filten sen blir det Grey`s jiho, Så tack för mig denna gång!!!!!

XoXo Camillagirl Hahhahahahahahahahahahaaaaaa


En liten fundering: Undra om man kommer se ut såhär sen hahahaha sexigt!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards