lillprinsen

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Camilla - 6 april 2009 19:59

Ja så va det måndag igen, helgen gick fort :-( för fort!!! Men men snart är det ju helg igen långhelg hihi då bar det iväg till fjällen hoppas på finväder så man kan få lite färg i fejan, man är ju blek som få!!!


I helgen så köpte jag en ny mobil hihi en rosa för 1kr billigt va, nä jag va så jävla less på optimal (den operatör jag har nu) har inte fått till mms, fast jag ha ringt tusen ggr, till slut orkar man inte mer, så nu bytte jag till telia igen fattar inte varför jag bytte från början ibland är man bra dum........

Men jag är supernöjd med min rosa mobil hihi det är en ericsson c905 med 8,1 megapixel kamera så nu kan jag ta fina bilder på min prins :-)


Som jag sa till dig Alex "Plötsligt händer det" hahahaha i fredags fick jag blommor av min Älskling det har inte hänt på ett bra tag kan jag säga, å han hade tänkt till å gubben jag fick gula tulpaner så här lagomt till påsk ;-)

Men idag va det segt att skriva, kommer inte på nå mer nu, ska glo lite på tv innan jag ska krypa till kojs, är sjukt trött, klev upp kl 6 imorse, då va Wilmer pigg inte mamma kan jag säga ;-)

Ja ja idag blir det inga bilder tyvärr........men efter påsk lovar jag att bjuda på massa bilder från fjällen :-)

Höres

Hej då!!!!!!!!! luden tå hahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards