lillprinsen

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Camilla - 20 april 2009 20:03

Fan det sista dagarna har jag varit frusen på kvällarna, men jag känner mig inte sjuk......konstigt!!!

Jaja har gått 2 promenader idag, visst är jag duktigt??!! hahaha

Ska försöka gå 2 ggr per dag, se om det ger nå jävla resultat :-)

Å på fredag ska vi äntligen lämna in bilen å byta ruta, herregud rutan ser inte snygg ut nu, fullt med sprickor överallt, sen är det bara att hoppas att man inte får nå stenskott på en gång, men man har allafall 2 månaders garanti, så om man skulle få nå stenskott så lagar de rutan gratis :-) TACK!!!


Ikväll är det nästan bara skit på tv:n tråkigt :-( sitter å småglor på Ceasar Milan nu hundviskaren, fan den karl är bra med hundar han, blir faktiskt riktigt impad!!! 

Ja vad händer i veckan då? jo promenader som vanligt hihi, sen på onsdag ska jag å Evelina umgås lite det va längesen, måste höra va de gjorde i marocko :-), sen är det ju husvisning på onsdag å, ska bli spännande, sen ska vi nog inte gö så mycket mer, ååååååå vilken händelserik vecka, men det är alltid kul å umgås med vännerna sina, prata lite skit å så hahahaha


Idag har jag oxå hunnit med att baka lite vaniljmuffins, måste köpa ingredienserna till glasyren, sen är dom färdig att mumsa i sig, om det är nån som vill komma å fika det vill säga ;-)

Faktiskt så har jag tappat aptiten för godis å sånt, i helgen så köpte vi godis å så, på lördag man måste ju få unna sig lite, men jag åt knappt ingenting var inte alls sugen, vilket är ju bra!!!!!

Men muffins går ju alltid ner hahahahahaaaaa

Ja nu ska jag sluta, mina fingrar är snart som glasspinnar iskall, ska krypa ner under filten å mysa i min ensamhet

Go kväll!!!


Ovido - Quiz & Flashcards