lillprinsen

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Camilla - 29 april 2009 19:08

Den här fina kossan fick Wilmer idag av Evelina, en liten sommarpresent :-) det är en hoppkossa hihihi hon är ju för snäll.......visst är den söt :-)


Ja ja idag gick jag å Evelina en prommis, vilket  härligt väder det vart idag, vi gick till granlo......å tillbaka hit fan va nära det är dit, med genvägen där, men hemåt va det typ bara uppför så då fick Evelina dra vagn hahahahahaha

Vi bestämde att vi skulle åka till Ånäsparken å fira sista April med lite gåbingo å en fika kanske det blir, ska bli jättekul, va där mycket när jag va barn, himla mysigt å gå runt där, hoppas vi vinner nåt hihi


Ja till träningen prommis idag å 20 min på crosstrainern brände 500 kalorier, vet inte om det är mycket men men alltid nåt,måste ju har bränt lite på promenaden oxå, sen ska jag gö situps............det går ju framåt allafall nu har man ju börjat.

Idag fick jag faktiskt rulla mina köttbullar ifred hahaha Wilmer somna precis innan jag skulle börja med maten :-)


Nä nu sitter larsa å glor på mig han vill ha datorn, ska tydligen betala räkningar, så vi höres

Hej Hej

Ovido - Quiz & Flashcards