lillprinsen

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Camilla - 14 april 2009 19:40

Hade vi igår, vi tog å städade förrådet ute elller vi å vi Larsa gjorde det haha jag satt på en stol å solade ;-) å pekade på vad som vi skulle kasta å vad vi skulle ha kvar! Wilmer sov i vagnen han, Skönt att det är gjort nu kan man till och med gå in i förrådet :-)  Sen ska vi ta itu med förrådet under trappen, vi ska köpa såna där hyllor på ikea som man kan ha i typ förråd, sen ska jag köpa kartonger å lägga saker i, nu har vi påsar till allt det tar ju sån jävla plats, så snart ska det bli ording å reda, så man hittar saker när man ska ha dom!!! Ska lägga upp en bild på coolaste killen i stan, han satt oxå å sola en stund efter han hade vaknat hihi


Nu jävlar ska jag gå ner, nu har jag börjat gått 2 ggr per dag så nu måste det väl fan hända nåt snart!!!! Men det är skönt å va ute å gå nu när det är så fint väder :-)


Undra ja om det inte är tänder på g för lilleman, han har varit så grinig dom sista dagarna, jaja det återstår å se, Imorn ska jag å Alex gå våran dagliga prommis ska svänga förbi öppna förskolan å väga å mäta gubben, för han blir ju 6 MÅNADER imorn, shit vad tiden flyger iväg, tänk imorn är det ett halvår sen jag låg där på förlossningen å va halvdöd haha, men all smärta i världen är det värt när man får en sån underbar liten gogubbe, jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar min lille son!!!!


Med tanke på det så hade jag världens marddröm inatt, drömde att det typ va krig, å det bombades å höll på, å helt plötsligt så va Wilmer försvunnen, jag gick an som en galning å leta efter han grina å skrek i panik vart är min son, kom ner till ett vattenhål där jag hittade hans kläder, då kom verkligen panikkänslan, allt va så jävla verkligt, Larsa hade hört att jag hade grina till lite å pipit, ja ursch vilken fruktansvärd känsla, vaknade till å satte mig upp va bara tvungen att se om han låg i sängen å det gjorde han :-)

Tur att det bara va en dröm!!!!!!!!!! Vet inte vad jag skulle ta mig till om det skulle hända han nåt!!! man skulle ju bli helt galen!!!!!


Å ikväll får jag kompensation för förra veckan då det va hockey hihi ikväll börjar uggly betty, sen är det dubbelavsnitt av desperate houswives jiho

;-) Längtar, men nu börjar uggly betty så nu måste jag sluta!!!

Här kommer bilden på coolingen!!!!

Sen Alex får vi väl ta å köpa en sån här tröja om inte vi lyckas med figuren till beach 2009!!! hahahahahahahahahaaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards