lillprinsen

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Camilla - 26 april 2009 21:22

I helgen har vi ju varit i Ljungaverk, hos Wilmers Farmor, vilken härlig helg, Wilmer har haft jättekul, busat med Farbror Emil, ätit glass ;-) å kollat på när Pappa å Farmor kapat ved :-)

Å vilket väder hur varmt som helst, skönt va ute typ hela dan i lördags, är så bra nu för Wilmer kan sitta i vagnen, han sitter å kikar han hihi..............blev grillning för första gången i år, fan vad gott det va....................grillat skulle man kunna äta varje dag på sommarn, blir inte less på det, det är ju så gott :-)

Idag var Wilmer å jag, Farmor, Emil och Roy på en promenad i solskenet, gick inge fort men fan vad svettig man blev, men det va ju varmt, solen gassade kändes det som.........lite färg har man faktiskt fått i helgen, har nästan bränt mig på bröstet, är alldeles röd å det kliar som fan :-( att man inte lär sig att smörja in sig!!!!!!! speciellt eftersom jag brände mig så jävligt, å såg ut som en kräfta när vi va på cypern för några år sen, typ första dan vi va där, smart Camilla, kunde fan inte ha på mig täcket det gjorde sååååååååå ont bara jag nudda på benen, sen svullna mina fötter upp som ballonger kunde knappt gå, herregud.....................men trevligt hade vi allafall!!!! ;-)

Fick massa kläder å till Wilmer som Emil ha haft, skitbra han som har så dåligt med strl han har nu så det blev helt perfekt.


Ja ny vecka imorn, spännande å se hur mycket man får kvar denna gång efter man betalat alla räkningar.................måste allafall åka å köpa hyllor till förrådet nu ska det rensas upp, måste få ordning, kan ju knappt gå in där som det är nu, sen ska jag ta itu med Wilmers garderob, ska rensa ur kläder som han har vuxit ur, så de nya kläderna han fick får plats :-)


Ja allfall, så åt vi glass i lördags, å Wilmer fick smaka, åååååååååååå vad han tyckte det va gott han skulle bara ha mer å mer, han såg så rolig ut hihihi fick aldrig nog.

Men nu är tandssingarna nära, kommer nog vilken dag som helst :-) det nästan syns nu.

Nä man kanske ska pissa å gå å lägga sig, Wilmer vakna kvart i 5 imorse, va roooooooligt......så man är hyfsat trött nu!!!!

Här kommer lite bilder från helgen

Vedkapning, Världens coolaste :-) å Farbror Emil :-)

Sov sött allihopa det tänker jag gö!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards