lillprinsen

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Holland!!

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....


           

från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.


     

Lite bilder från stan.....bild nr 2 är slottet i amsterdam.


         

Dessa bilder är från auktionen...Alsmeer, där va det häftigt kan ja lova svårt att se på bild men det var blommor i MÄNGDER!!!!!! Hade en svensk guide som visade oss ALLT då menar jag ALLT även ställen där vi egentligen inte fick va hihihihih......


Sen va vi ju även till Kuekenhof en stor trädgård ojoj va fint det va där!!!!

       


Appeltern va en annan trädård vi besökte som va mer pernner buskar å "trädgårdar"

   


Dagen vi var på Alsmeer så träffade Marcus vår guide en bekant till hans föräldrar som brukar skjutsa turister på hans fina träbåt så vi fick åka med en sväng med han, va hur mysigt å fint som helst....detta va alltså en stor bonus.....

       

En dag va jag å Hanna å kristin på madame Tousoe å titta vem jag hitta där hihihihihihihihihih

 


Ja det va lite från Holland det......finns ju mer bilder men det skulle bli ett jäääääla långt inlägg om jag skulle få med alla bilder.

Men trevligt hade vi.....

 
 
Jessica

Jessica

12 juli 2011 08:50

Äääääääääntligen!!!!!!!! ;) kom igen nu o keep on blogging!!!!

http://Www.jessicajonsson83.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Av Camilla - 25 februari 2011 18:46

....senaste tiden, vi har gjort lite buketter och dekorationer Lite smakprov        Olika dekorationer.        Bukett   Nu denna vecka har Niklas Jenssen varit hos oss å lärt oss lite brudbuketter    Niklas är en känd florist so...

Ovido - Quiz & Flashcards