lillprinsen

Alla inlägg under november 2011

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu.

Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli   

Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år massa andra saker oxå........jag har nu bara ca 1 månad kvar av skolan jihooooo.....vilket har lite att göra varför jag inte har skrivit, är ju lite mycket nu....har ett projektarbete som ska va klart nästa vecka...."starta egen bomsterbutik" det har tagit upp ganska mycket tid mycket jobb.


Men som sagt ska försöka bli bättre.....nu ska jag krypa till kojs ska upp å jobba imorn....ja just det jag jobbar nu extra på kreativ flora på bergsgatan :) eller interflora fresh som det heter nu hihihi jättekul är det å superfin butik!!!!


Nä natti natt!!!!!! på återseende......

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards