lillprinsen

Alla inlägg under september 2010

Av Camilla - 16 september 2010 20:36

Ja nu har ännu en vecka gått......fort går det!!!

Förra veckan va vi till skogen å plocka lite skogsmatrial.....för å komma till fårholmen som vi skulle till så skulle vi paddla kanot....hahahahahahaha säger jag bara,,,,,jag har aldrig paddlat kanot....fan jag skratta så tårarna rann....såg inte vart jag skulle styra......men fram kom vi, vi lekte lekar å skratta ännu mer....grillade korv å hade det mysigt!!!!!

Sen gjorde vi en nivå bukett med skogen som insperation   

Såhär blev  min

  


Nu här i veckan har vi gjort begravningskransar, två st har vi gjort

   såhär såg den ut från början

Resultatet:

    


Jag har även gjort själva kransen, som är bunden med cypress   


Japp nu har ni fått en liten uppdate.....

so long

Ovido - Quiz & Flashcards