lillprinsen

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Camilla - 28 april 2009 22:03

Första träningspasset, blev ju inte så superhårt, men men ska ju inte ta ut sig första gången ;-) men det kändes bra.......gjorde situps när jag kom hem, NU SKA JAG FULLFÖLJA DET HÄR!!!!! Ska inte låta min latdjävul komma fram å övertala mig!!!!!


Imorn blir det långprommis till granlo å tillbaka med Evelina..........sen crosstraining på kvällen å situps!!!! KUL

Imorn ska vi äta köttbullar, om Prinsen tillåter att mamma rullar dom det vill säga, slår aldrig fel så fort jag ska gö köttbullar då he Wilmer på sitt dåliga humör hahahahahha vi får väl hoppas å se hur det går ;-)

Ikväll va det min tvkväll Uggly Betty å Hemmafruarna åååååååååååååå vad bra dessa program är, sen imorn är det Grey`s det är oxå en av mina favoriter, tur att vi har 2 tvapparater hahaha för det är INTE Larsas favisar direkt hahahhaha


Fan på torsdag måste vi gå Alex det va ju så länge sen :-) Miss You hihihi


Ska se på Mittnytt nu hehehe man måste ju följa med vad som händer i vår lilla stad ;-)

Sen blir det sängen är så seg nu, Wilmer har fått för sig att kl 5 är en bra tid att stiga upp, :-O

Sov Gott, själv kommer jag att somna så fort jag lägger huve på kudden gäsp gäsp







Av Camilla - 28 april 2009 15:35

Så ska Camilla kliva upp på mammas crosstrainer, nu jävlar ska det tränas hahahahahahaha

Just nu sitter jag å väntar på Älsklingen som kommer hem snart, potatisen kokar å fisken är i ugn så snart är det middag........lillprinsen va så trött att han somna medans han åt, hua lillgubben :-)


Idag va min mormor å morfar här å hälsa på lite, fika blev det, mina goda muffins å min goda äppelkaka :-) så det ska jag träna bort ikväll hahaha

Sen blir det långprommis imorn med Evelina, hon är ledig imorn så då ska vi passa på å umgås, annars jobbar hon ganska mycket..............

Nä nu kom karln hem, å middagen är snart klar.......

Får se om jag orkar skriva ikväll nå, efter mitt träningspass hahaha tänkte träna medans vi ser på Glamour hehe, det håller på 25 min så det blir nog lagomt tid att träna.

Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards