lillprinsen

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Oktober

Av Camilla - 3 oktober 2010 20:35

Shit va fort tiden går....ja jag påpekar det ofta men den går verkligen fort!!!!! Ja nu är det oktober, om 2 veckor fyller min lilla skit 2 år.....herregud va han blir stor   

Han pratar för fullt och det enda som gäller är allt som har hjul, det är bilar traktorer lastbilar mm.....han kan sitta å leka hur länge som helst bara han har en bil......Skolan går bra oxå, fast nu har jag blivit tokförkyld :(

Vi har forsatt med begravningsbinderier


en hög grupperad begravningsdekoration:

                             

                                                 
        


Begravningsbukett:

                               


Sen gjorde vi i torsdags en liten höstkrans

  


Ja tiden rinner i väg som sagt å snart ska jag ut på praktik det ska bli jättekul

Jag ska va på växthuset i bredsand brevid E4........ska bli mycket lärorikt å se hur det gå till i "verkligheten"


I fredags så va dagis stängt så jag Wilmer, Milla & Alex for till himlabadet  å badade lite på förmiddagen......det va mycket uppskattat hehehehee

På lördagen så kom Wilmers farfar upp så vi åkte en sväng på birsta Wilmer fick en timmerbil av farfar en tidig "födelsedagspresent"......ojojoj va han har lekt med den, vi åt pizza å bara myste resten av kvällen.

Idag så kom Wilmers farmor å Emil, dom tog med sig Wilmer å drog till drakborgen jag behöver nog inte säga att Wilmer blev överlycklig   


Nä nu ska jag snyta näsan av mig......


Bye bye!!

 
 
Tessan

Tessan

9 oktober 2010 07:39

gud vad roligt att du kommentera bloggen =)
vad fina buketter du gör, dig man ska beställa blommor av i framtiden =)

http://www.mammatessan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards