lillprinsen

Alla inlägg under december 2009

Av Camilla - 31 december 2009 13:08

     

Ja då va dagen här NYÅRSAFTON.....................Imorn vaknar vi upp i 2010!!!!

Ja bara 11 dagar kvar tills min lilla bebis ska börja på dagis    men det ska nog gå bra..............för mig alltså hehehehe


Ikväll blir det middag hos Alex å Marcus, mycket trevligt ska vi ha, undra om man orkar va uppe till midnatt hahhahahahaha.


Nä nu ska lillfisen få lite lunch......


Vill önska alla ett Gott Nytt År!!!!!!!


Skål på er   

 

Av Camilla - 30 december 2009 09:12

....för detta år.


Å my god va saker Wilmer fick. Ska försöka rabbla upp alla:


Av oss fick han: Gunghäst, och en annan leksak som man ska slå ner bollar i med en hammare. (Fin beskrivning va)

    


Av mormor fick han: En jättefin minifåtölj, pjyamas, kalsonger, lekborg, cdskivor med barnsånger

      


Av morfar och Eva fick han: Duplolego, minidammsugare, kläder, en kloss med pinnar man ska slå ner med hammare.....ett mjukisdjur


      


Av morbror fick han: en radiostyrd bil, trummset (vad roooooligt) en lavalampa en hakklapp som det står "om du tycker jag är tuff så skulle du se min morbror" på.


Av gammelmormor och morfar fick han: Pjyamas, en larv som man ska trycka vrida på knappar så ploppar det upp saker å så spelar den   


Av Farfar och Eva fick han:Pjyamas, duplolego, prydnadstomte.


Av Farmor, Bert och Emil fick han: En bärbar DVD-spelare perfekt sen när man ska åka bil    en monstertruckbil av Emil.


Av Faster och Stefan fick han: En Nalle Puh film, hoppgrodor, en bok med olika bilar.


Av Larsa faster som bor i kanada så fick han en OS nalle hihihi

  


Vi själva fick pengar presentkort, parfym, handdukar, trosor tallrikar till våran servis. m.m


Nu återstår bara nyår imorn med god mat å trevligt sällskap, ska till Alex och Mackan.           


Hej så länge.....

Av Camilla - 24 december 2009 12:19

Vill bara önska er alla en riktigt God Jul              

Här ska mysas i massor!!!  

                                                  
 Ät inte ihjäl er nu                                                    
                                 



       

Av Camilla - 22 december 2009 18:16

Japp idag va jag å köpte en gran, så nu är känns det att det är Jul på riktigt   


             


Har nyss blivit klar med toan städning alltså hehehehe så imorn är det bara att dammsuga å torka golven.....sen är det städat å fint, bara att invänta Julen!!!!!

Imorn ska vi spela bingolotto hehehehe kanske man har tur å vinner nåt oxå men man ska väl inte hoppas för mycket!!!! Men spelar man inget så har man ju aldrig chansen å vinna heller!!


Nä nu måste jag leka lite med lillpruppen...................


   God Jul   

Av Camilla - 19 december 2009 20:06

Japp snart så kommer tomten    Har ni varit snäll iår???!!!


Vi har lärt Wilmer att när tomten säger "Ho ho ho finns det några snälla barn här" Då sträcker Wilmer upp händerna å säger Nene (Nene säger wilmer åt sig själv) Han är så gullig!!!


Igår blev jag bjuden av Ellinor på bio vi va å såg Avatar, jävligt bra!!!! Om man tycker om den typen av film, vilket jag älskar




Kan varmt rekomendera den!!!  


Nä nu ska jag drömma mig bort i twilightsagan i sista boken hihihihi

Av Camilla - 17 december 2009 17:32

Ja jag är ju lite konstig som alla vet   


VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!!!!!!!

Till middag idag hade jag gjort kycklingteriyaki jättegott är det, ja vi började äta å jag skar en bit kyckling å började tugga, efter några tuggor känner jag en konstig smak i munnen (jag är skitkänslig för konstiga smaker, speciellt efter jag fått i mig ett ruttet ägg) känner att det smakar knepigt, försöker svälja men ja då kommer det upp så jag får springa till toa å spy  .................fy fan känner smaken efter kycklingen igen å spyr denna gång både genom näsan och munnen å vad äckligt!!!!!!! Ja ja vet e fan va det var men ibland kan det ju va typ nå brosk eller ni vet typ som en blodgrej i kycklingen antar att det är nå sånt jag fick i mig och som sagt är skitkänslig för sånt där!!!! Så nu lär man ju inte kunna äta kyckling på ett tag, fan å det som är så gott............. 


Ja ja lekte lite med lillgubben förut å vad gör man inte för dom små


           


Trängde å bökade in mig i hans bollbil, wilmer fick allafall en liten yta kvar att va på hehehehehehehee sen kastade vi bollar på pappa   


Tack å hej för tokiga mig!!!!!












Av Camilla - 16 december 2009 09:41

Ja igår snöade det ju, så då passade vi på å åka lite pulka  :)


                                                    


Inatt sov han hela natten tack å lov    


Nu måste det lekas lite har en rastlös liten 1-åring 

Av Camilla - 15 december 2009 11:25

Idag har det snöat hihihi kanske man får en vit jul ändå??!!!!!!!


Hallå är det ingen som har nå knäppt för sig    är jag den enda???????

Kom igen nu jag är ju nyfiken hehehehehe ni kan ju va anonym om ni vill   


Inatt har man inte sovit mycket, Wilmer har vaknat 7438482384884484 ggr till slut gav jag upp å han fick sova i vår säng, vilket resulterade i att man inte fick sova ett dugg pga att vår lilleman ligger å vänder å vrir sig bökar å stökar till slut hade jag typ 2cm att ligga på, så nu är jag så jävla trött     


Hoppas det inte håller i sig.....................................


Nu sover han så jag ska passa på å vila en stund


Hej hopp.......  

Ovido - Quiz & Flashcards