lillprinsen

Alla inlägg under november 2010

Av Camilla - 8 november 2010 21:26

Japp tiden susar verkligen förbi, nu är jag inne på min tredje vecka på praktiken........åååååå va kul det är, det bekräftar verkligen att jag hamnat rätt!!!

Karin som äger butiken är hur snäll som helst trivs skitbra.....har jag tur så får jag jobba lite till jul!!!   


Ja va får jag göra då??? jo jag har gjort lite planteringar, buketter dekorationer gravsmyckningar.....ta emot kunder å shit va jag blir nervös när kunden säger: Ja jag vill ha en bukett omkring 200 kr........alltså min prestationångest ligger på topp då kan jag lova......jag vet ju att jag kan men va faaaaaaaan ibland tvivlar jag så mycket på mig själv.....men som Karin brukar säga att kunden vet ju inte om jag gör helt 100% rätt så det är bara å köra   


Dagarna bara går å går å går....lämnar lillfisen på dagis......hämtar lillfisen på dagis hem  å laga mat leka lite sitta å glo på tv:n gå å sova.....sen samma visa.........snart är det jul hihihihi längtar tills man får börja julpynta det blir så mysigt å ja mysigt hemma hhehehehe


Jo kom på en grej......Wilmer va så gullig häromkvällen han sa till mig: Gumman Nenne vill ha vatten gumman.............å jag höll på å döööö han är ju för söt han måste ha snappat upp det där från Larsa för han brukar ju säga gumman till mig!!! Huga mammas lillgubbe börjar bli stor riktigt stor!!!!


Har tyvärr inga bilder idag   sorry


Nu ska jag snart gå till sängs gäsp gäsp ska gö en begravningsdekoration imorn så jag måste fundilera lite hur jag ska göra........natt naaaaattt

Ovido - Quiz & Flashcards