lillprinsen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Camilla - 24 oktober 2010 20:26

Har gjort mycket i skolan.....Min (lilla) prins har fyllt 2 år.....herregud!!!! Han fick så mycket fint tack allihopa!!!! Hans rum ser nu ut som en leksaksbutik hehehe 

Orkar inte sitta å skriva så mycket så det får bli lite bilder istället   


Lite bilder från kalaset

 

Ovan kalaset från lördagen med släkten....

     kalas på fredagen med polarna hehe


Har vart i ljunga i helgen å hälsat på farmor å emil.....där åkte grabbarna cross å traktor....det va roooooooligt, Wilmer han bara sitter å myser så fort han får åka nåt med motor hehehehe

  

Åker cross med pappa

    

Åker lite traktor..............han somna till och med medans dom körde hahaha lillfisen vi hade som vanligt hur mysigt som helst!!!

Idag har vi vart ute i birsta å shoppat lite.....köpte kartonger på IKEA så nu har jag plockat undan lite bebisleksaker......så nu känns det skönt att man rensat lite.......sen va vi till Majken, Jessica å Stefan å fikade lite.


skolan går forsatt skitbra....är lite pirrigt nu för imorn så börjar praktiken tjohoooo ska bli kul.....

Här får ni lite bilder va jag gjort sen sist..

    

Lite dekorationer

      

Sorry att det blev åt fel håll :( Ni får vrida på huvudet :)  lite mer dekorationer.



Nä det får räcka nu.....återkommer senare i veckan så får ni höra hur det gått på praktiken......so long!!!!

Av Camilla - 3 oktober 2010 20:35

Shit va fort tiden går....ja jag påpekar det ofta men den går verkligen fort!!!!! Ja nu är det oktober, om 2 veckor fyller min lilla skit 2 år.....herregud va han blir stor   

Han pratar för fullt och det enda som gäller är allt som har hjul, det är bilar traktorer lastbilar mm.....han kan sitta å leka hur länge som helst bara han har en bil......Skolan går bra oxå, fast nu har jag blivit tokförkyld :(

Vi har forsatt med begravningsbinderier


en hög grupperad begravningsdekoration:

                             

                                                 
        


Begravningsbukett:

                               


Sen gjorde vi i torsdags en liten höstkrans

  


Ja tiden rinner i väg som sagt å snart ska jag ut på praktik det ska bli jättekul

Jag ska va på växthuset i bredsand brevid E4........ska bli mycket lärorikt å se hur det gå till i "verkligheten"


I fredags så va dagis stängt så jag Wilmer, Milla & Alex for till himlabadet  å badade lite på förmiddagen......det va mycket uppskattat hehehehee

På lördagen så kom Wilmers farfar upp så vi åkte en sväng på birsta Wilmer fick en timmerbil av farfar en tidig "födelsedagspresent"......ojojoj va han har lekt med den, vi åt pizza å bara myste resten av kvällen.

Idag så kom Wilmers farmor å Emil, dom tog med sig Wilmer å drog till drakborgen jag behöver nog inte säga att Wilmer blev överlycklig   


Nä nu ska jag snyta näsan av mig......


Bye bye!!

Ovido - Quiz & Flashcards