lillprinsen

Alla inlägg under mars 2011

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00

Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla....


Wilmer han är sjuk han lill   mammas han har feber å ser så ynklig ut hoppas han blir bättre snart.

Annars rullar dagarna på.....ihelgen va vi på begravning Larsas morfar for till himlen....å jag hade fått äran att göra en bukett....måste säga att jag blev rätt så nöjd med den. så det va fint att få kunna bidra med något! Resten av helgen spenderades i Ljunga....på lördag for jag å Larsa till hassela med Evelina å Henke......fan va kul det va....va lite feg som vanligt i början men sen så åkte man på hehehehe!

Det måste absolut göras om!!!!!


Jaja nu har ni fått en liten uppdate allafall......Nu ska jag se på Grey`s

Återkommer med lite bilder inom en snar framtid hehehehehee


En liten bild kan jag bju på:

 

En bild på min älskade son i somras i naggen!


Hej Svejs..........

Ovido - Quiz & Flashcards