lillprinsen

Alla inlägg under januari 2011

Av Camilla - 21 januari 2011 20:45

Ja lägger in nåra bilder från denna vecka som gått


     

Min andra krans      Kistdekoration                Första kransen färdig :) 

Av Camilla - 12 januari 2011 18:33

.....va jag är sämst på att uppdatera...........sorry!!!

Har haft lite å stå i, men tänkte gö ett försökt nu....


Ja nu är jullovet slut    men ändå ganska skönt att återgå till vardagen igen, på lovet har vi myst å myst jag har även jobbat en del hos Karin på växthuset vilket har varit jättekul å lärorikt speciellt att fått känt på julruschen hehehehe


Julafton spenderades i Ljunga med massa mys å god mat såklart å en maaaaaaaassssssa julklappar hihihihi!


Nyårsafton så va med Alex å Markus å åt god mat........


Ja som sagt så har vi börjat skolan å nu är det tulpaner för hela slanten hehehehe........vi har även idag börjat med begravning igen.....denna gång har vi lindat med prunusblad eller jag har märlat fast dom blev jättefint hihi

Ja här är kransen:

    


        

den är dock inte klar än....så mer bilder kommer!!


Lite tulpan buketter:

      

Bukett med 50 tulpaner                                         Buket med 20 tulpaner


Ja ja det får räcka för den här gången nu måste jag byta bajsblöja hehehehehe

So long...............

Ovido - Quiz & Flashcards