lillprinsen

Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla - 30 juni 2009 15:05

Herregud va varmt det ska va. man ska inte klaga.......det är så underbart när man håller på att flyter bort hela tiden :)

Idag va det tänkt att vi skulle åka på berga men mamma hade så ont i halsen imorse så det blev inge.....kanske imorn.

Så istället åkte vi å kolla på pappa när han körde skogsmaskin ;) Larsa är å kör nu i bosvedjan så det är nära å bra hehehe.......sen åkte vi å handlade lite på city gross.

Nu har vi nyss kommit hem från momma.......har suttit på hennes baksida på filten å lekt :)

Wilmer vart så trött så nu sover han,

Blir bara fil, kräm till middag idag, orkar inte laga mat i denna värme.


Sen är det trappen ikväll wish me luck...........


So long

Av Camilla - 29 juni 2009 14:43

Idag va vi en sväng till klockaberget, nere vid ljungan å solade lite.......Wilmer badade fötterna han hehehe, det va jättekul!!! ;)


Vi kanske åker till berga imorn vi får se........

Idag blir det bara pastasallad till middag man är ju inte så sugen på å äta när det är så varmt.........fast idag är det ju inte lika varmt som igår det är ju skönt!!!!


jaja ska börja med Wilmers mat nu

ha de gött

Av Camilla - 27 juni 2009 21:50

Det är vad vi har köpt idag :) Hua Wilmer satt som en ostkrok i den andra men nu ha han stor plats hihi......det blev en Akta Graco cosmic comfort ;)

Men va fan jag har försökt 4 ggr å knäppa bältet på den å jag verkar va helt jävla kokobello jag har inte lyckas än hahahahahahahaha hur mycket Larsa än har visat så går det inte ihop för mig hehehehe, men men även en blind höna hittar ett korn så nån gång ska väl även jag lyckas ;)


Sen blev vi bjuden på grillning hos Jessica å Stefan :) mmmmmmm va gott det va.................ha haft tur den här helgen, igår va vi ju hos Alex å Mackan å åt tacos, skönt å inte behöva gö nån mat hehehehe

Å nu sitter vi bara å ta det lugnt skönt, man blir lite seg i denna värme, Wilmer somna i bilen han, han va såååå trött va bara å bära in han å lägga han i sängen.

Tror jag ska gå å gö lite dipp till Chipsen, köpte en ny smak sourcream å sweet chili, kanske är gott!!!??? Måste passa på å äta lite snacks nu för snart är det slut på sånt hehehe


Jaja gott folk.....njut av värmen......själv svettas jag bara å tycker det är jobbigt hahahahaha..............nä då lite skönt är det ju måste jag erkänna.......kanske blir en tur till stranden imorn man vet aldrig!!!!!


Puss å god kväll

Av Camilla - 26 juni 2009 15:22

Michael Jackson är död!!!!!!?????

Fattade inte mycket när jag såg det på nyheterna imorse........han är ju helt klart en stor jävla IKON.............å nu finns han inte mer :(


Jaja här kommer en favorit i mitt Michael Jackson hjärta!!!!

Av Camilla - 25 juni 2009 22:16

Japp nu ska Camilla kämpa med näbbar å klor för att gå ner i vikt, nästa vecka ska Jag å Evelina (Vi ska gö det tillsammans pucha varandra) Börja med att sluta äta mackor bara gröt eller fil å flingor till frukost, sen ska vi inte äta NÅ gott denna vecka så bjud inte mig på nå fika!!!!!! hehehehe sen veckan därpå så ska vi först trappa ner 2 dagar med att bara äta fil eller yoghurt för att sedan fasta i en vecka........då ska vi bara dricka juice typ varannan timme (Friggs juice) eller theèr, har fått tipset av svägerskan Jessica man ska tydligen bli av med sötsuget och man går ner i vikt, låter perfekt.............sen ska man trappa upp 2 dagar efter det med ja som ovan fil eller yoghurt.............så ska verkligen försöka äta mer nyttigt sen efter det, har man gått ner i vikt då så blir ju det som en sporre att inte försöka gå upp igen....


För som det är nu så har det inte hänt ett jävla skit på vågen, fast man har kämpat att gått varje dag typ.............men men man har ju inte direkt ätit så sunt hahahhaha så man får ju skylla sig själv, nu snackar jag godis å sånt mest choklad hehehe, mat äter vi ju inte så speciellt onyttigt vanlig husmanskost men det är ju godsaker som är svårt att motstå.......fattar inte att jag kan ha så dålig självdisiplin, jag som va så duktig förut.......jaja nu får det banne mig va nog.......jag väger ju mer än Anna fucking Book. Okey hon har opererat sig och har nu gått ner till 74 kg men ändå!!!!!!!!!


Nu är det stopp!!!!!!!!!

Jag vet att jag har fött barn, men jag kan ju skylla på det hur länge som helst hahahahahaha


Nä God Natt mina läsare...........sov gott!!!!!!!!!

Hej då fläsktå!!!!

Av Camilla - 25 juni 2009 14:44

Helgen är nära ;)

Men idag har vi varit å hälsat på gammelmormor & morfar..........va så fint väder att vi kunde inte stanna inne idag, så vi satt ute å fika hos dom, Wilmer badade å ute i gammelmormors tvättkorg hehehehe, det va såååååå kul, plaska å hade oss ;)


Till Helgen ska åka å bränna lite pengar hahahaha nä vi ska åka å köpa en ny bilbarnstol till Wilmer, börjar växa ur babyskyddet nu......så det är verkligen dax för en större.......sen kanske vi åker å hälsar på faster Jessica å Stefan dom har ju förlovat sig hihi, eller rättare sagt Stefan har friat ;)

Kanske vi åker en sväng till pappa/morfar å det va så länge sen, han har ju bara ögonen för sin kärlek nu han EVA hahahaha dom är som 14 igen, tänk va fjantig man blir när man är kär hehehehehehe


Nä ska passa på å gå å skita nu när Wilmer sover hahahahahaha jag vet jag är föööör rolig, men det är som jag är, säger vad jag känner å tycker ;)


Lite bilder från idag :)

Puss Puss

Av Camilla - 24 juni 2009 20:23

Hittade det här klippet på youtube från Ice Age 3.......så jävla rolig, har både 1 och 2 hemma, dom är för roliga ska absolut se 3:an :)

Jag älskar ju teknad film å den här är skitkul.

Kan varmt rekommendera denna film :)


Puss Puss ;)

Av Camilla - 24 juni 2009 17:33

Hahahahaa fan vad den låten är bra hahahahaha


Man kan bara garva när man hör den :)

Ovido - Quiz & Flashcards