lillprinsen

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Camilla - 19 april 2009 19:34

Just nu sitter jag å glor på Gossip Girl, det är så bra, sen blir det Wipeout det är kanonbra hahahaha, vilken inledning ;-) (NOT)

Nä i helgen har det inte hänt så mycket, varit ut å gått, bytt gardiner i köket och lillrummet, sen va vi på fika hos Alexandra å Marcus :-)

Till Veckan jobbar älsklingen eftermiddag, :-( tråkigt, men det går han är ju ledig fredag så, längtar till på onsdag då vi ska på husvisning, hoppas hoppas det är bra, tänk om vi blir husägare till sommarn jippie fy fan va kul!!!!!!


Å idag hade jag inte mycket att skriva om, fan kommer inte på så mycket sorry, känner mig lite seg.........

En sak jag måste skriva är att jag hatar människor som har åsikter om saker som de inte har en jävla aning om, Fan håll käften om sånt ni inte förstår er på och ha upplevt själv!!!!!!!!!!!!

Jo jag kan jag å, va lite bitchig ;-)

Måste bara vädra av mig lite!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tur att man har bra vänner :-) Love you, ta åt er ni som känner er träffad ;-)

 Pöss Pöss på er!!!


Nä nu ska Duppos å jag se på Wipeout hihi

Bjuder på lite bilder från vårt kök :-) å en liten badgubbe!!


Ovido - Quiz & Flashcards