lillprinsen

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Camilla - 7 april 2009 19:52

nu är det lugna stugan hemma Wilmer sover å karln jobbar hihi, fast det blir ju lite tråkigt dom här veckorna men men det går ju man är ju van.

Snart bär det iväg, Vemdalen here we come hahahhaaaaa vi kommer se ut som ett taikon när vi kommer fullproppad bil å skidor å pulka på taket ;-)

Men så är det!!!!

Hoppas det går bra, vi ska ju va så mycket folk i stugan men det ska nog gå, Det blir Wilmers första semester  :-) men nåt som vi måste köpa det är väskor typ bagar, när vi ska åka nånstans så packar vi i påsar haaha eller i ikeas blå påsar inte snyggt, så det måste vi investera!!!!!


Å är så pist nu det är ju inget desperate Houswives idag det är ju hockey jävla skit vad ska man se på då?????? :-( jaja man får hålla sig till tåls till nästa vecka!

 å tänk om man kunde vakna en dag å så är man smal å fin vilket önsketänkande men tänk om det va möjligt, jag är så less nu fan man ser ju ut som man är i 8 månaden, alla säger ja men det ta ett tag innan det går till sig men va fan lite kan man väl gå ner, nä nu jävlar blir det hårdkörning inge slisk på veckorna utan man kan unna sig sig nån godsak på helgen, ja nu låter det som jag äter hur mycket som helst och det gör jag inte men nu vill jag gå ner nåt jävla kilo allafall, ursch jag trivs INTE med mig själv nu har aldrig vägt så mycket som jag gör nu!! jaja ska inte tråka ut er med mitt tjat!!


Idag bjöd jag mamma å brorsan och hans flickvän på mat, det blev korvgryta å pasta mums, mammas frys gick ju sönder i måndags så hon ringde halv 12 på natten å frågade om de kunde lasta in i våran, så våran frys vart proppfull hahahaha. men det va ju tur att hon såg det i tid, det hade börjat tina lite,

Nä ska se om det finns nåt att se på tv:n innan man ska gå till sängs

Hej Heeeeeeeeeeej


Ovido - Quiz & Flashcards