lillprinsen

Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....


           

från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.


     

Lite bilder från stan.....bild nr 2 är slottet i amsterdam.


         

Dessa bilder är från auktionen...Alsmeer, där va det häftigt kan ja lova svårt att se på bild men det var blommor i MÄNGDER!!!!!! Hade en svensk guide som visade oss ALLT då menar jag ALLT även ställen där vi egentligen inte fick va hihihihih......


Sen va vi ju även till Kuekenhof en stor trädgård ojoj va fint det va där!!!!

       


Appeltern va en annan trädård vi besökte som va mer pernner buskar å "trädgårdar"

   


Dagen vi var på Alsmeer så träffade Marcus vår guide en bekant till hans föräldrar som brukar skjutsa turister på hans fina träbåt så vi fick åka med en sväng med han, va hur mysigt å fint som helst....detta va alltså en stor bonus.....

       

En dag va jag å Hanna å kristin på madame Tousoe å titta vem jag hitta där hihihihihihihihihih

 


Ja det va lite från Holland det......finns ju mer bilder men det skulle bli ett jäääääla långt inlägg om jag skulle få med alla bilder.

Men trevligt hade vi.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!


Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!!

Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men jag tog en fredag å gick runt överallt kändes det som, sista stället jag va på va Plantagen......sen hade jag fan gett upp.......måndagen efter ringde dom..sen dess har jag jobbat där å ska jobba tills sista veckan innan skolan börjar igen vilket känns super bra trivs skitbra där.....kul å få lite erfarenhet av sommarblommor å krukväxter.......nu har jag 1 vecka semester hehehe......så på onsdag far vi till Gävle för furuvik å annat kul, ska bo med svärmor m fam, å svägerskan m fam....det kommer bli skitkul  


Lovar att lägga in bilder från den resan oxå......även att jag ska bli bättre på att uppdatera............


So long!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards