lillprinsen

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Camilla - 2 april 2009 21:26

Hahahahaha bara för att jag sa att Wilmer va så duktig nuförtiden å sova hela natten, så vaknade han till några ggr inatt :-)

Men det gör inget ha är ju för go!!!!!

ÅÅÅÅÅ imorn är det fredag jaaaaaaaaaa härligt alltså denna vecka har bara flygit iväg, har gått så sjukt fort tycker jag, idag var vi på promenad igen Alex å jag, hon sa en bra grej att nu behöver man inte fundera på OM man ska ut å gå, utan nu gör vi det bara, skönt att det har blivit en rutin, det känns faktiskt bättre att veta att man rör på döfläsket varje dag hahahahahaha sen om man skulle gå ner nå gram så är ju det ett +, ;-) fan det går trögt, men men man kan ju trösta sig att det går väl lite framåt, undra hur man skulle sett ut om man inte gått typ varje dag hua!!!!!!


Idag har jag gjort lite påsk hemma eller bara i köket men det blev lite mysigt, har även hunnit med en sväng till njurunda med mamma, till en butik som heter nordljus å så sjukt fina saker det finns där, det är en ganska liten affär men gud så mycket saker, man kan gå där i timmar å kolla, köpte 3 ljuskoppar i rosa som jag ska ha i ljuskronan ovanför köksbordet nu när jag ska rosa till våren där, sen blev det en griffeltavla en sån måste man ju bara ha hahahahahahaha, men den är fin hihihi. hittade mycket fint som jag ville ha men men man är ju inte direkt rik!!!!


Ja man kanske ska glo en sväng på tv innan sängen kallar!

Idag får ni se min andra lilla bebis, ett under att luvan fick sitta kvar hahaha men hon är så gullig hihi

Au revoir (min franska är väl sådär så stavningen kanske inte är rätt men va fan)



Ovido - Quiz & Flashcards