lillprinsen

Alla inlägg under november 2009

Av Camilla - 30 november 2009 21:18

Ja helgen har som sagt gått i firandes tecken av moi   


Har fått så mycket fint hihihi


Fredagen va det smörgåstårtebak, å svärmor/farmor va hit en sväng å av dom fick jag pengar   tack snälla!!!


Sen på lördag hade jag kalas då kom pappa, mamma brorsan å kristine


å av pappa fick denna:

 plus presentkort på vero moda å av Eva fick jag jättefina halkstrumpor   


Av mamma fick jag dessa fina: Hi hihihi plus en ny tårtbox

    


Brorsan fick jag presentkort på lagerhaus, så nu ska handlas lite nya badrumsgrejor. Av Kristine fick jag en bok om Twilight   


Sen på söndagen så hjälpte jag mamma på loppisen å kom hem med denna

   Och en handdammsugare.


Sen va det hem å fika smörgåstårta igen med svärfar och Eva och av dom fick jag pengar hihihi, och Jessica å Stefan, av dom fick jag presentkort på gina och denna fina skål

   Passar perfekt sen efter jul på vårt köksbord då jag ska ha mina nya marrimekkogardiner   


Sen vart vi bjuden på Tacos hos Alex å Mackan å äntligen fick lilla Milla sin present.........känns underbart att man börjat leva igen   


Ja idag skulle jag ha hälsat på Sara i deras nya hus, men glömsk som man är......så skulle vi ju lämna in bilen idag, så kl 7 va jag på berners, så jag vart billös idag    men ändå skönt att bilen är fixad.

Sen efter vi ätit idag så for vi å vaccinera oss, å jag som är så spruträdd trodde att jag skulle dö, för jag har ju sett på tv:n på reklamen att dom bara hugger in sprutan typ i armen, höll på skita på mig av nervositet när vi klev in innanför dörrarna, Sa till tjejen som skulle ge mig sprutan att ja jag är livrädd för sprutor bara så du vet, men jag kände inte ett dugg, inte när hon stack in sprutan å inte när hon spruta in vaccinet jiho jiho...............känner inget nu heller men imorn lär man väl ha lite ont i armen, men det får de va värt om man slipper .................vill INTE va sjuk mer nu, det får fan räcka med 5 veckor!!!!!!!!!


Ska ringa BVC imorn å boka tid för Wilmer å.


Jävlar vilket inlägg detta blev hehehehee


Nu får jag ge mig............Ha de bra å tack alla som gratta mig    


Jo ska visa så snabbt som möjligt vad jag fick av Evelina, ska knäppa kort å lägga in sen hihihi nu vart ni nyfiken va hahahaha  

  



  

Av Camilla - 26 november 2009 18:21

Ja det är det snart å jag gjorde jul här hemma igår, eftersom jag ska ha kalas lite här i helgen så då hinns det inte med innan första advent!!!

Det är såååå mysigt tycker jag när man får plocka fram julsakerna det blir så varmt å mysigt hemma då  


Titta va fint det blev  

                            

   

                                     


                                    


                                          

                                            


Imoorn blir det till å gö smörgåstårta som ska ligga å götta sig i kylen tills på lördag, mums mums den är så jävla god.


Nu blir det bus med min lilla älsklingsgubbe  

Av Camilla - 25 november 2009 08:42

Japp då va man 26 då, igår firade man 26 vårar hehehehe


Hurra till mig   


Ska ha lite kalas på lördag, men igår va min mormor å morfar och Evelina här på lite tårta, sen kom brorsan mamma å Kristine en sväng.................ska lägga in några bilder sen vad jag har fått Skrattande


Jaja nu blir det frukost........Hej så länge

Av Camilla - 22 november 2009 18:04

Den var vi å såg igår, jag säger bara ååååååååååååååååååååååååååååååååå jag älskar denna saga........den är bara för bra!!!!


          


Hej hej

Av Camilla - 19 november 2009 12:27

Idag blir det ett inlägg med bilder.


Lite kort på våran prins första år Skrattande


här var vi fortfarande i mammas mage v 37.                               

             


                                      trött liten gubbe      


                                      


1 årskalas Skrattande

   


So long....   

Av Camilla - 14 november 2009 20:09

......Vad ni är dåliga på att kommentera nuförtiden skäms på er!!!Skrikandes


Nä då skoja bara, fast det har faktiskt varit dåligt med kommentarer på sistone.......jag har ju varit dålig på att uppdatera oxå, men har inte riktigt haft blogglust nu när jag varit sjuk!


ska bli ändring på det bara jag blir bra nån jävla gång.........men trot eller ej så börjar jag faktiskt känna mig pigg nu bara lite rossel å snor kvar. Så håll ut kära vänner eller ovänner vet ju inte vilka som läser min blogg riktigt, några vet jag ju men ibland har jag ju över 20st som varit inne, å inte fan känner jag över 20 pers som jag vet av som läser min blogg.........jaja lovar bli bättre allafall


Nu blir det dansbandskampen Flört


So long........

Av Camilla - 12 november 2009 20:33

Fan va jag är less nu!!!!

Larsa har tagit ut pappadagar nu, så jag får vila upp mig........fattar inte hur kan man va sjuk i 3 jävla veckor, är jag inte bättre på söndag då jag tar mina sista penecillintabletter då ringer jag vårdcentralen igen!!!!!

Har fortfarande tungt å andas när jag ligger ner å det bubblar å rosslar i halsen, hostan har väl blivit bättre men nu har jag blivit snorig..........när ska detta elände ta slut???????


Wilmer har börjat tagit sig åt öronen å he upp axlarna mot kinden typ, så jag vet inte om jag måste ringa vårdcentralen å höra, snorn rinner ju fortfarande på han oxå........stackarn han har ju oxå vart sjuk i 3 veckor............man känner sig så otillräcklig, jag orkar ju inte leka å mysa med han som jag brukar göra jag får så dålig samvete känner mig som världens sämsta mamma, jag vet ju att jag är dålig å kan inte hjälpa det men ändå kommer dessa tankar, man vill ju som mamma orka allt, göra allt för sitt barn!!!!


Tur att Larsa har kunnat varit hemma nu annars vet jag inte hur jag har klarat det här.


jaja hoppas det vänder snart nu så man får sitt liv tillbaka...........


Nu blir det nog sängen för min del, så jag får sova ordentligt!!


Natti natt.....

Av Camilla - 6 november 2009 07:09

Eller är det det??? Wilmer vakna halv 5 imorse..............va kul, inte vad man velat direkt med tanke på hur man mår, skönt att det är helg nu, Min Älskling sa igår att jag skulle få sova ut både lördag å söndag, ååååå vilken lycka är inte speciellt idealt att kliva upp tidigt varje dag när man är sjuk å aldrig få vila, men vad gör man.

Kanske därför man inte har blivit bättre.............va allafall till vårdcentralen igår kväll, ringde rådgivningen å frågade ang min hosta, å hon jag pratade med tyckte jag skulle åka in, så en läkare fick lyssna på mina lungor, för hon trodde jag kunde ha lunginflamation Rynkar på näsan


Så kl 20 for vi ner, mamma satt barnvakt, å jag å Larsa for ner till centrum, där va det mycket folk.........nåväl fick till slut träffa en läkare, han hörde nå blåsljud på ena lungan, så jag fick kåvepenin å cocilana utskrivet, så jag ska hämta ut det idag, fick med mig 2 tabletter så jag hade till igårkväll å idag.

Så nu ska väl det vända snart.

Vilken jävla hosta jag har alltså, blir helt slut av allt hostande.............


Nä nu blir det frukost.........ska även ta min andra penecilintablett Obestämd


He å hå....

Ovido - Quiz & Flashcards