lillprinsen

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Camilla - 8 april 2009 20:38

Kommer ju inte skriva på några dagar nu, så hoppas alla får en bra påsk, 2 som kommer ha en underbar påsk är våra vänner Evelina å Henke dom har nämligen åkt till Solen dom (svin) hahahaha jag tror det va till Marocko!!!


Men vi ska nog ha det bra vi å, kommer nog ha rejäl träningsvärk när man kommer hem, fan jag har inte åkt längdskidor sen mellanstadiet tror jag ,det är ju faktiskt jobbigt.............men då får man ju lite träning kanske inte allt påskgodis fastnar hahaahahahaha!!!! Larsa får det nog dubbelt så jobbigt han ska ju dra lillälsklingen våran i pulka hihi lovar att det blir mycket bilder!!!


Ja inge Grey`s idag den där jävla hockeyn ingen bra tv vecka för mig :-(

alla mina program har de tagit bort för hockeyn, surt!!!!!

Undra sa flundra om gädda är en fisk man kanske ska packa lite så man inte har allt kvar tills imorn!!!


Påsk Kramar :-)


Av Camilla - 8 april 2009 13:15

blev det bra??? Tyckte det va kul med svart bakgrund eller? jaja det får va så här nu ett tag.

Å nu är jag trött har precis dammsugit fan det är ju ett träningspass det, sen har jag rensat kattlådan å skurat ren den å fyllt på helt ny sand så nu maja kan du skita å va gla hahaha,


Var tvungen å städa lite fan det va ju flera kilo lera å grus i hallen, sen är det ju trevligare å komma hem när det är städat å fint!!! ;-)

Vilket jävla pissväder hoppas det inte blir så här när vi ska till fjällen :-(


Nä man kanske ska kleta på sig ansiktet ;-) å tvätta sig lite sitter bara i tröja å trosor haha va tvungen å ta av mig brallorna det blev så varmt efter allt stök. snart kommer karln hem då ska vi åka å handla, å mamma kommer hem med 2 stora godispåsar hihihi, om alla inte vet så plockar mamma upp smågodis i affärerna så hon är så snäll å tar hem påsar ibland hihi å nu blev det lite påskgodis, fan jag som skulle sluta äta godis men nu är det ju påsk det är ju helt klart en godishelg å då får man hahaha så det så!!!!!!

Nä in i badrummet Camilla å gö dig klar nu när Wilmer sover!!!

Hej Då!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards