lillprinsen

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Camilla - 1 april 2009 20:17

Eller??? Kändes som det idag allafall, termometern stod på 17,7 grader i solen varmt å härligt!!! Var på våran dagliga promenad jag å Alex idag MEEEEEEEEENNNNN gud va jobbigt det va, nu när all snö har typ tinat på gångvägarna så är det ju mest slask å jättejobbigt att dra vagnen på, känns i benen nu kan jag lova, måste bara påpeka att man har så bra kondis såååååååå, fan man håller ju på å dör när man kommer upp för en backe, konstigt eftersom vi är ute å går i princip varje dag, när ska den komma??? kondisen alltså, jaja nu längtar man tills asfalten är framme blir betydligt lättare då!!!!!!


Igår var vi på birsta Alex, Milla Jag å Wilmer det va super trevligt, lugnt å skönt i huset som vanligt nuförtiden, det blev blåa strumpbyxor till Wilmer och halksockar och såklart en hakklapp med nalle puh på hihihihihiihi, Va så duktig tyckte jag när vi va å fika på Charm, jag köpte ingen godsak, bara en latte och en macka, har inte rört en godis denna vecka BRA VA hahaha

Å snart flyttar min Josefine :-( buhu, hon ska flytta till huvudstaden å jobba som komunikatör på en ny Lagerhaus butik, det blir nog bra fast jag kommer att sakna henne enormt!!!!


Idag är det ju lurdagen hihi men än har jag inte blivit lurad, hittade inget i tidningen heller som kunde va nåt, men det återstår å se imorn.

Å idag fick jag det jag hade beställt från en inredningsbutik på nätet, sååååååå fint, jag hade beställt 2 typ gammla kort som jag ska hitta nå fina ramar till, en på en hortensia å en på en liljekonvalj så fina!!! sen hade jag beställt en ask som såg gammal ut jättefin, Ja jag vet jag älskar gammla saker det är så mysigt på nå vis...........:-)


Å det är så skönt nu, Wilmer ha börjat sovit hela natten, han lägger sig oftas mellan halv 8, 8 sen har han nu sovit till 6, 7 på morgon det är härligt kan jag lova!!!! Bara att jag skrev så här nu så lär han väl vakna tusen ggr inatt hahahaha Nu hoppas jag bara att förkylningen ger sig snart, hua han är så roslig i halsen å snorig, men det är ju värst på natten annars är han pigg å livlig på dagarna gogubben våran!!!


Idag har jag rullat köttbullar som en tok, Wilmer va rastlös som vanligt när jag ska gö köttbullar fick skölja händerna många ggr för att ge han leksaker, nappen, jag herregud, ni skulle ha sett mig, jag stod å sjöng......mamma måste rulla köttbullar köttbullar lilleman snälla snälla ha bara 10 kvar tralalalalaaaaaaa ;-) Ja men dom blev goda allafall hahaha


Imorn är det torsdag full fart mot helgen, hoppas det är fint väder då, Larsa ska hjälpa brorsan med bilen, så vi kanske åker å hälsar på morfar i helgen oxå :-) ska nog ta med mig vagnen då, kanske man kan gå en promenix i forsa hihi längesen man vandra runt där, som man har lekt på dessa gator när man va liten hahaha. ja vi får väl se.


Nä nu ska jag snart se på grey`s

 Synes!!!!!

Lite bilder på Wilmer å pappa som busar :-)

Ovido - Quiz & Flashcards