lillprinsen

Alla inlägg under december 2010

Av Camilla - 18 december 2010 21:56

I know.....har haft lite å gö!!!


Men tänkte jag skulle ge en liten update va som hänt......


Har gått på jullov nu, fan det är bara en vecka till julafton shit va tiden går fort.....jaja efter praktiken har vi hållt på med brudbinderier jävligt kul måste jag säga   

Lite smakprov va jag har gjort:

      

Engelsk klase          Rund kompakt         droppformad brudbukett


Har även gjort lite mer grejor

  

En liten bukett hihi


Sista veckan har vi julpysslat lite......blev en ny dörrkrans å lite smått å gott.

Wilmer har haft Lucia på dagis men tror ni ungen ville ha tomteluvan på NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ hehehehehehe inte ville han sjunga heller fast han är så duktig.....hemma har han sjöngt hej tomtegubbar....peppakakeland.........mössens julafton hur mycket som helst jajaja nästa år kanske.......

     


Har fått jobbat nu idag å igår....ska även jobba till veckan hihihi skitbra det är så kul.....trivs jättebra med Karin (jag jobbar där jag hade min praktik)

Imorn söndag så ska vi ut till birsta å trängas måste köpa det sista julklapparna ghaaaaa men men det går nog........


Jo tänkte bjuda på årets julkort   

   (timråtröjan på å tomteluvan)

Fick muta han med choklad hehehehehehehe


Btw fan va snö det har kommit härligt men nu får det va nooooooog!!!!!!

Ska försöka bli lite bättre på å skriva men det ha vart så mycket nu.....

Men God Jul på er alla å Gott Nytt År   


Hörs Hej.......... 

Ovido - Quiz & Flashcards