lillprinsen

Alla inlägg under februari 2011

Av Camilla - 25 februari 2011 18:46

....senaste tiden, vi har gjort lite buketter och dekorationer

Lite smakprov

      

Olika dekorationer.



  

Bukett


Nu denna vecka har Niklas Jenssen varit hos oss å lärt oss lite brudbuketter   

Niklas är en känd florist som bl.a gjort arbeten till kungahuset, nobelfesten och olika event i stockholm....Han är verkligen jätteduktig.

Lite bilder på brudbuketter vi gjort denna vecka...

    

Droppformad bukett med linjespel.


      

Dekorativ bukett som är uppdekorerad med formal stil.

Formal stil -Mycket kontraster m.m


      

Rund luftig Brudbukett....

    

Sidan                     Ovan


Ja det har varit en mycket givande vecka.....mycket att ta in så man är lite seg i huvudet nu.....ska bli skönt med helg!!!!


Trevlig Helg allesammans!!!!!!!

Av Camilla - 2 februari 2011 21:06

Japp ny månad......tiden susar iväg, det som är skönt nu är att det börjar bli ljusare å ljusare, speciellt när man sitter å kör långt så är det härligt med ljusare tider.


I skolan har vi fortsatt med begravning

Lite grejor jag pysslat med sen sist.

     

Låg begravnings      Begravningskrans    Begravningbukett

dekoration   



Snart är det helg igen jihooooo å på fredag ska jag äntligen klippa mig.....å vad jag längtar ska bli skönt å bli av med mina tokslitna toppar!!!

Nä blir ett kort inlägg ska se klart på fuskbyggarna!!!


  

Min älskade lilla familj!

Ovido - Quiz & Flashcards