lillprinsen

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Camilla - 23 mars 2009 19:57

Den här veckan jobbar min Älskling eftermiddag, så jag är själv på kvällarna, rätt tråkigt men ibland är det skönt, Wilmer somnar i princip halv åtta, åtta varje kväll, så det är skönt å få liten egen tid, man behöver det........det blir ju påfrestande att alltid finnas till hands......inte fatt det är jobbigt så men ja ni förstår säkert vad jag menar.

Idag va jag å Alexandra ute å gick i snöyran, KUL, men det gick ju det å fast man vill helst ha sol sol sol nu, jag vill ha VÅR inge mer snö!!!!!


Å imorn bli det ny frisyr jippie hoppas det blir bra......är ganska fjantig när det gäller att klippa mig, har varit med om många dåliga klippningar, ibland fattar man inte va frisören håller på med man säger en sak å sen går man därifrån med en helt annan frisyr VA FAN!!!! man kan ju direkt sätta tillbaka håret. Ha haha, nä men nu har jag faktiskt hittat mig en bra frisör, blir alltid nöjd när hon har klippt mig!!!


Kom ihåg när jag å Larsa nyss hade träffas å jag skulle klippa mig innan han skulle komma å hälsa på mig när jag bodde hos pappa , jävlar ja for hem å grina som en tok å skrek till pappa va i helvete nu kommer Larsa gö slut med mig jag blev ju så jävla ful i håret å tårarna rann, pappa försökte som pappor gör sa att jag va så fin så, blev ju lite kort men det ser ju bra ut gumman, NÄÄÄÄÄÄÄ gapade jag å sprang i duschen å tvätta håret försökte få till nå bra innan Larsa skulle komma, Som tur va så tyckte ju han att det va fint, eller så sa han bara det hahahah. Tur att hår växer ut igen!!!;-)

 Det va sista gången jag klippte mig hos denna frisör.


Har oxå testat å permanenta mig, (alla som känner mig vet att jag har tjockt hår) Det här var alldeles efter studenten å min mamma skulle göra det på mig hon gjorde det mycket på gammla tanter på jobbet då så hon visste ju hur man gjorde, men allafall, jag ville ju ABSOLUT inte ha nå jävla pudelkrull utan större lockar så jag sa till mamma blir det stora lockar nu då? Ja sa hon å börja rulla upp håret, ja ni kan ju gissa resultatet! Det blev PUDELKRULL!!!!! herregud jag såg ut som ett afro ta me fan..........mamma hon stod å skratta å jag grina!! HAAAAA, jag tänkte ju såklart att nu är livet slut hahahahaha, men det växte ju ur typ efter ETT år!!! Så nå permanent blir det ALDRIG mer för min del. ;-)


Kanske bjuder på nån bild på resultatet :-)

Nä nu blir det att krypa ner under filten å glo lite på TV innan man ska dejta john Blund.........Idag blir det bilder på min andra bebis :-)










Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards