lillprinsen

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Camilla - 11 mars 2009 20:52

Idag har Wilmer å jag varit på birsta med Evelina å shoppa, fan vad lugnt det var i huset, men det va skönt slippa trängas speciellt när man har barnvagn!

Vad jag inhandlade var en pjyamas å strumpor till lilleman, mamma fick en skjorta och ett par jeansleggins (Tack till dom som kom på dom)  Himla skönt att dra på sig ett par såna istället för ett par trånga jeans, nu kan man bara stoppa in "lilla" magen innanför resåren å så stannar den där hahaha, istället för att den ska hänga utanför linningen på vanliga jeans!

jo köpte oxå en myströja att gå hemma i, Wilmer har redan hunnit spytt ner den ;-)


Å på tisdag ska lillgubben vaccinera sig igen, usch tyckte det va så hemskt förra gången, stackarn grinade så han tappade andan typ, men det går ju över ganska fort fast det är inge kul att se sin älskling va sååå ledsen!

Ska väga å mäta oxå skulle tippa på att han väger över 8 nu hihi storkillen våran.

Äntligen börjar förkylningen gå över Fan vad less man blir, VARFÖR går man med sitt barn på öppna förskolan om de är sjuk??????!!!!!! sist vi va där var det en snorunge där bokstavligt som hosta å nös som en tok, både Wilmer, Axel å Milton blev sjuk efter vi varit där........man blir bara trött vissa människor har inget folkvett!!!!1


Nu är stunden kommen Camilla ska sluta äta CHOKLAD!! Ja ni såg rätt!!!

Jag bara måste vågen fortsätter att krypa uppåt inte bra, jag SKA bli av med bebismagen vaddå man kan ju få drömma allafall ;-) fast lite duktig är jag ju måste jag säga, jag är ju ute å går i princip varje dag.

Nä jag har satt som mål allafall att gå ner lite till sommarn så vi får väl se hur det går. Kanske Chokladdjävlarna har tagit mig om nån vecka........det återstår å se.................men jag ska försöka va stark!!!!!

Annars blir det vassen för min del i sommar hahaha

Alexandra du gör väl mig sällskap isånafall ;-)


Nä nu ska jag se på Grey`s

Bjuder på lite bilder idag å

Först på Prinsen som äter morotspure Mums mums

Sen på pyjamasen som lillgubben fick så gullig.

Hej svejs!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards