lillprinsen

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Camilla - 12 mars 2009 17:27

Har det varit idag!! Känns som det var evigheter sen man såg den!

Var på promenad idag med Alexandra å Karin det va så skönt att komma ut.

ÅÅÅ vad Wilmer är grinig nu måste va tandsingar på gång.

imorn är det fredag å min älskling är ledig jippie är så tråkigt att va själv på eftermiddagarna så jag förstår dig Sara som är själv i 2 veckor med 2 barn, det blir jobbigt!!! men vi är ju supermorsor hehe!


I helgen ska vi fira min brorsas tjej som fyller 18, sen ska vi bju Alexandra, Marcus å Milla på mat det blir trevligt det ;-) Lova att gö nå riktigt mumsigt ;-) å riktigt god efterrätt hihi


En liten rättelse från igår: det är på onsdag Wilmer ska vaccinera sig å inget annat ;-)


Ha ha måsta berätta en rolig sak från igår....eller rolig...jaja allafall när Evelina å jag skulle åka hem så for vi i rondellen uppe vid OnOff  då var det en gubbe som åkte vänster i rondellen jävla tok mötte han mitt i, tur att man är uppmärksam!!! jag säger bara gubbar med keps!!!!

 Nä nu måste jag underhålla min gringubbe

So long

 Liten foton idag å :-)

Sara jag bjuder på min allra finaste bild som nånsin är tagen på mig hahaha

sen en liten fis som fick plats på mammas kudde en gång i tiden


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards