lillprinsen

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Camilla - 10 mars 2009 18:33

Tänkt skriva några rader till.....

Kom å tänka på en sak min lille Wilmer blir 5 månader nu på söndag herregud va tiden går fort, vi hade dop å för 2 veckor sen det gick jättebra, har varit så nervös inför det men det gick som en dans haha han va så snäll lillgubben.......har börjat för några veckor sen å ge han smakportioner det va en rolig syn måste jag säga första gången fick han smaka potatis jag höll på att skratta ihjäl mig tårarna bara rann.......vilka grimaser hahahahahaha

men nu går det lite bättre ska lägga upp bilder när han äter morotspure mmmmmmm

nä nu ska lillen få mat.....

lägger upp lite bilder från första dagen hihi stolt pappa

sen från dopet,

hörs snart igen.

Av Camilla - 10 mars 2009 17:17

Det trodde jag aldrig om mig själv, men har som sagt hängt på trenden ha ha. just nu snöar det.....fan när ska detta sluta nu vill jag ha vår!!!!!!!

Wilmer å jag fick stanna inne idag pga snön kunde inte gå våran dagliga prommis.........va ut igår en sväng det va ett träningspass vill jag lova dom är så duktigt på att ploga gångvägar här i granloholm NOT!!!!!!!

Nä nu måste jag fixa käk till älsklingen kommer hem samt underhålla lillgubben!

En liten bild på älsklingsgubben!!!

Hej svejs




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards