lillprinsen

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Long time no writing....

Av Camilla - 9 maj 2010 21:23

Men nu är jag här, Maj har det blivit å.....härligt snart är sommaren här!!!!


Här har det hänt lite nya saker......Wilmer har fått en liten kusin med bemärkelse på LITEN, en liten Majken kom den 22 April 2 månader för tidigt, ville inte stanna längre, hon ville ut å träffa mamma å pappa   

Jag å Larsa va å hälsa på det lyckliga tre förra söndagen, å gud så söt hon va lilla Majken.


I fredags va Larsa å hämta cyklar som vi fick av mormor å morfar och i lördags va vi å köpte nya däck och en cykelsadel till Wilmer. Så det vart en liten premiärcykling igår.....wilmer satt som ett ljus hela tiden hehehehe när jag stanna så putta han mig i ryggen å ville iväg igen gofisen. så nu ska jag cykla å lämna han på dagis varje dag bara vädret tillåter, tänkte ta en extra sväng sen jag lämnat honom så får man lite träning......Men fan det märks att man inte cyklat på fleeeeeera ååååår mitt arsel tyckte det allafall kan knappt sitta nu kan jag tala om, så till veckan blir det till å köpa en comfort sadel hahaha

  


Idag så tog vi en tur jag å Wilmer, cyklade runt sticksjön å kollade på ankorna sen ner till momma å Ahl å åt lite glass, sen åkte vi lite rutchkana å gungade lite


    


Å där blev vi kvar på middag....pizza mums mums sen tog vi min onda bak å cyklade hemåt......


Sen har vi ett projekt här hemma som vi ska ta itu med nästa vecka, vi ska byta rum med Wilmer, vårat sovrum är större, svalare och mörkare låter kanske lite konstigt men men sen är våra rara grannar så snäll och lever om som satan på kvällarna och wilmers rum ligger vägg i vägg med deras kök som dom precis när Wilmer ska lägga sig tycker om å skramla banka å skrika i........så det blir lugnare för honom i vårat sovrum och mer plats för alla leksakerna hehehehe.

så till helgen så ska vi åka å köpa färg, måste måla om lite, för jag har ju gått lös med svamp därinne det är inte så passande att ha blåa prinskronor på väggarna för oss hahahaha. Men det kommer bli så bra så!!!


Nä nu ska jag njuta av vad som är kvar på denna helg.......

Så återkommer jag om projektet senare

  


Bye bye



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards