lillprinsen

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Camilla - 25 mars 2009 19:54

Sover nu stackarn :-( ååååååååå det va ju inte länge sen han va sjuk!!!!

Han vaknade typ en gång i timmen inatt å grina, va väl svårt å andas av allt slem i halsen blir ju alltid värre på kvällen å natten, så man va lagomt pigg imorse. Men men det är bara att hoppas att han blir piggare snart, inge kul när älsklingen är dålig.

Va på promenad idag med Alexandra, känns så kul att man har hittat nån som är lika tokig som mig :-) Man kan prata om vad som helst med henne, inga hämningar där inte hahahaha, (vet att du läser det här Alex) Så tack för du är en sån bra vän hihi, Även fast vi inte känt varandra så länge så tycker jag allafall att vi funkar jättebra ihop. Å så är det ju så bra att hon oxå har en liten som är lika gammal som Wilmer!!!! Lilla Milla hon är sååååååååå söt!!!!!


När vi hade kommit hem från promenaden så hade min Älskling dammsugit, med min uppmaning hahaha, men jag fick en släng av städmani så jag tog å storstädade toan, gud va skitigt det kan bli, ursch å blä!!!! men nu är den i toppskick ;-) bytte mattor å duschdraperiet å gjorde lite vårit, det blev färgerna limegrönt å turkost där inne mycket frächt :-)


Å idag va min lillebror på besök, han hade med sig fikabröd jättegoda kanelbullar och så dom nya ballerinakakorna, skitgoda!!!!! Så tack Martin för besöket å fikat :-)

Blir ju till å gå som en dåre imorn för ballerinapaketet är redan slut hahahahahahahahahaha........vilken jävla gottegris man är, att gå på stranden till sommarn känns lååååååååångt bort!!!!!!! Nä man får slå sig på fingrarna å skärpa sig.......som man inte har sagt så förut haha


Imorn är det torsdag å min älsklings sista dag på jobbet för denna vecka han är ju ledig fredagarna när han jobbar eftermiddag jaaaaaaaaa det är så mysigt, då får man lite längre helg!!

Fan jag har bitit mig i kinden så jävla irriterande känns ju så väl å, gör ont så fort jag rör på käften, jaja störigt är det.


Snart är det Grey`s jaaaa, jag å mina serier har ett antal jag måste följa, Larsa blir tokig på mig hahaha men nu när han jobbar får jag ha TV:n för mig själv hihi, nä nu ska jag göra lite bubbelvatten å slå mig ner framför dumburken Hej svejs

Blir en jättesöt bild idag å ganska kul hahahaha



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards