lillprinsen

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Camilla - 18 mars 2009 19:27

Har vi vart på idag, det gick faktiskt bra med sprutorna han grinade inte lika mycket denna gång, Våran lilla fis väger nu 8170g å är 67cm lång, han är så stor lillgubben hihihi

Imorn får vi besök av en gammal arbetskamrat som jag jobbade med på Eurosko, vi ska sitta å snacka lite skit för hon blev typ bahandlad lika illa som mig, så imorn kommer jag å synda, jag ska nämligen göra en kladdkaka ;-) mumma

Så på fredag blir det långprommis, Alexandra jag ska dra med dig!! ;-)

Herregud va denna vecka ha gått fort tycker jag, det är skönt det, man längtar alltid till helgen fast man är ledig varje dag hahaha men det är nog för min Älskling är hemma då hihi


Denna helg ska vi åka upp till naggen å skotta snö, så Wilmer ska träffa farfar det blir kul, ska nog svänga in till farmor oxå, måste hämta mina skidor där som ska med till fjällen, sen ska Wilmer få ärva en gåstol av farbror Emil hihi


Å snart ska jag på klassfest i hudik fan det är 10år sen man gick ut 9:an, hua vad man känner sig gammal, men det ska bli kul å träffa alla igen, inte många man har träffat sen man flytta tillbaka hit.......


jaja nu ska jag försöka få lilleman å sova hörs snart igen!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards