lillprinsen

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Camilla - 20 mars 2009 21:31

.......Va inte populärt kan jag säga, Å vad jag skrattade när jag gav han första skeden å sista för den delen, Stackarn gjorde grimarser som jag aldrig trodde fanns sen köjdes (vet ej om stavningen är rätt men va fan ni fattar) han så han spydde, så det blev päronpure istället det va mycket bättre!!!!

Vet inte va det va med älsklingen idag han har varit grinig å trött hela dan, funderar på om han reagerar på vaccinet, han brukar ju sova runt 5,6 tiden på eftermiddagen och idag somnade han till vid 4, vaknade till sen vid typ halv 5 va vaken en stund sen somnade han vid halv 6, sen sov han till halv 9, det brukar han ju aldrig göra,så då åt han å nu sover han igen, stackarn han va så trött.


Å nu har jag bokat klipptid så på tisdag ska Camilla bli fin i håret, ska både klippa mig färga å gö lite slingor, så vi får väl se hur det blir, känns kul å få piffa till sig lite :-)


Idag har jag haft besök av en barndomsvän som va hemma på besök, vi har vart kompisar sen hon va 3 å jag va 5år, annars bor hon i Abu Dabi, där jobbar hon som flygvärdinna, är lite avis på hon, hon har typ flygit över hela världen sett hur mycket som helst, lilla Caroline vad jag har utsatt henne för mycket tok när jag va liten, ursch det är nästan som man skäms, Har tex bundit fast henne i ett träd mitt ute i skogen å lekt indian sen sa vi jag å en till kompis att det fanns mycket björn i skogen, sen gick vi hem, å lämnade henne, det va inte förrän kompisens mamma undrade va Caroline va som vi kom på vad vi hade gjort, så kompisens mamma fick gå å hämta henne stackarn :-( typ efter en timme eller så...........

sen matade vi henne med leriga löv, som vi fiskade upp i bäcken som rann bakom för pappas hus, vi sa att det va ju fiskar, åt hon inte så skulle hon dö av svält, ja herregud va grym man va som barn!!! Tack å lov är man förlåten!!!!  Eller hur Caroline???!!!


Nä nu vill jag pyssla lite vår i hemmet, alla som känner mig vet att jag är en galning på att byta gardiner å dukar efter årstider, å det är så kul å gö om, att jag är så pysslig har jag efter mamma hihi. Å när jag väl ha börjat kan jag inte sluta förrän hela lägenheten är i ett perfekt skick. Men så älskar jag inredning å färger å ja allt som har med ett hem att göra....;-)

I vår ska jag ha rosa i köket undra va Larsa säger om det hehe, fast han bryr sig inte så mycket han märker knappt att man gjort nå, ibland brukar jag säga titta vad fint, till svar får man: vaddå? har du klippt dig? vad fint det blev. Nääää säger jag, jag har ju bytt gardiner å fixat, jaha?!! ja men det blev väl bra. Karlar!!!!


Nä nu ska jag va lite social med min Älskade karl, kanske blir det lite pillning på fötterna hahahhaha, ja jag ska förklara vi brukar sitta nästan varje kväll å dra med en penna på varandras fötter, å det är sååååå skönt, hahahaha lät lite sjukt men va fan, man är ju lite knäpp!!!!


Pöss pöss






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards