lillprinsen

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Camilla - 24 mars 2009 19:59

Ja det blev ju inte så mycket klippt men, jag har ju haft längre fram å kortare bak, så nu klippte jag jämmt eftersom min tanke är att spara ut håret, vi får ju se hur det går :-) sen färgade jag håret mörkbrunt å sen gjorde jag lite slingor, blev bra faktiskt.

Men hon tunnade inte ur håret nå, hon tyckte det inte behövdes, jaja tänkte jag hon vet säkert, så när jag kom hem så gör jag alltid min procedur efter jag klippt mig tittar mig i spegeln typ i 100 år, å jag tyckte nog att det behövdes tunnas ur, så Camilla gick loss med urtunningssaxen, när jag stod där med saxen i högsta hugg så kom larsa hem efter promenaden med Wilmer, å sa : Va fan gör du då? Har du inte vart å klippt dig nyss? Jo sa jag men hon tunnade ju inte ur nå, men herregud har då inte betalat för det där, det va ju bara å säga till, Fruntimmer!!! jaja sa jag men tur att man har en sån här sax allafall, hihi,


På lördag så ska vi till pappa/morfar å äta :-) ringde idag å bjöd in oss på mat hahaha, va så länge sen vi va där!! På söndag ska jag dra med min älskade karl till birsta hans favoritställe :-) måste köpa nån slags täckjacka som jag ska ha till fjällen och en ny mössa!!!


Skulle behöva göra en riktigt storstädning hemma men det får nog bli när jag ska vårstäda å byta gardiner, brukar ta en hel dag :-/ man är helt slut efteråt men så blir det ju fint å.

Äh fan va tråkiga grejer jag har skrivit idag, min hjärna är lite seg nu, man är inte riktigt  van att kliva upp 6 halv 7 varje dag, plus att man blir väckt typ vid 3,4 tiden varje natt, men det gör inge man ska inte klaga för jag har ju fått världens undebarste lilla prins som jag älskar mest av allt i hela världen!!!!!!! Det är faktiskt helt underbart att va mamma!!!!!!


Just nu vill jag bara ha ett HUS!!!! Fan kan man inte vinna några miljoner, då skulle vi köpa drömtomten å bygga ett helt nytt hus precis som vi vill ha det ååååååå vad härligt det skulle va, men det är väl bara att FETGLÖMMA!!!


Gäsp gäsp ska nog krypa ner under filten å se klart på navy cis sen blir det Desperate Housewives

So long långkalsong ( å vad rolig jag är) hahahahaha


En bild på våran Älsklings prins

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards