lillprinsen

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Camilla - 22 mars 2009 21:05

....Har vi träffat i helgen :-) Vi for ju till naggen i lördags för att skotta av gården lite, Wilmer å jag vi gick en promenad i solen, Wilmer va snäll som vanligt, första gången som vi sov borta hihi, det gick jättebra. Sen for vi till Ljunga å hälsade på farmor å farbror Emil å Bert, Hämtade gåstolen som Wilmer ha fått ärva :-) Wilmer fick ett påskägg han, en liten kyckling (nalle)

Ja som sagt vi va ju borta en natt, å bilen den va proppfull med packning, hur ska det gå när vi ska till fjällen då vi ska va borta typ 4 dagar, får väl hyra en buss hahaha å då har vi bara ett barn ;-) Nä vi ska faktiskt ta å köpa oss ett takräcke.


Idag va vi lat när vi kom hem angående mat allafall köpte pizza, men den kom ut lika fort eller floff sa det bara hahaha jag å min humor som den slank ner, tror det va min sista pizza i livet fan det är inte värt att må så risigt, min mage är ju som den är. Larsa han skruva upp grinden i trappen som vi fick av farmor å Bert, så nu kan Wilmer fara fram i gåstolen som han vill.


Längtar till på tisdag............................då jag ska klippa mig å färga, ska bli så skönt å bli av med ristopparna,

Ja vi började med att skriva ut tackkorten från dopet, ja en jävel kom ut sen vart det fel på skrivarn jävla teknikprylar sånt kan man ju få nå bryt på!!!! måste köpa ny bläckpatron, så håll ut det kommer så småningom hahaha ma kan ju inte gö nå annat än att skratta. Blir såååååååå less!!!


Nä nu måste jag hänga med i beckfilmen

Idag blir det många bilder :-)

Först på Wilmer som åker bilen sin som han fick av farmor, bert å Emil i julklapp.

Farfar å Wilmer från i helgen

Älsklingsgubben i fullt gap

Sist Wilmer i gåstolen :-)

Hej Hej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards