lillprinsen

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

SOMMARTID!!!!!

Av Camilla - 29 mars 2009 22:39

Är det nu ja, blev ju lite knäppt idag, allt från Wilmers sovtider och ättider, men det blir nog bättre imorn.

Ja det känns långt till sommarn om man kollar ut, fan va less jag blev i lördags när man drog upp persiennerna det va ju fan snöstorm :-( Nu får det va nog med snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I går va vi ju hos pappa, å vad gott det va med tacos ;-) sen blev det kladdkaka till efterrätt mumma, kändes som man rulla hem, för hua vad mätt man blev! Men det va kul å hälsa på pappa!!!!!!! Wilmer tyckte det va kul å hälsa moffan å!

Idag körde jag ut Larsa på promenad med Wilmer så jag fick städa i lugn å ro, skönt fick lite vädrat, slängde ut mattor å så, så nu är det top of the line hemma här, men det slutade inte med min damsugning inte, fick Larsa till å gö rent fläkten inte nice kan jag säga fan vad äckligt det blir, sen när han ändå va igång så fick han gö rent avloppet under badkaret  mysigt, blääääääääääää!!!!!!!! Det är väl riktigt karlgöra det eller hur!!!????

 Idag fick jag mina gardiner tillbaka av mamma, hon har sytt in kanter å så, så tack snälla mamma!!! Å Wilmer fick sitt andra påskägg (fast det är typ 2 veckor kvar till påsk ;-)) Av momma fick han en telefon som lät massa olika så den har han suttit å tryckt på idag, sen en jättebra hakklapp som är som en tröja så nu kan han äta å söla hur mycket han vill hahahahaha.

Så nu kan jag snart gö vår iköket å det ska bli så kul å gö lite vårfint, fast den glädjen dog lite i lördags när man såg all snö puhu :-(

Men man får väl ha vår inne då!!!


Nä undra ja om man ska sussa snart, fast egentligen är ju kl bara 10, men men börjar bli lite tröttig nu, skadar ju inte å gå å lägga sig tidigt nån dag!!!!! ;-)


Lägger ut lite bilder från i helgen, Wilmer å morfar, å Eva blev med på ett litet hörn å hihi,

Sov gott allihopa!!!!!!!!!!!!!!!



 
 
Ler ätaren Caroline

Ler ätaren Caroline

31 mars 2009 13:34

Haha, tack för att du påminde mig :) Payback time?? Ska nog fåut dig i Granloholms bäckarna och mata dej med :P Vill ha kort på wilmer med haklappen. Gullungen!

http://Caroliine.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards