lillprinsen

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Camilla - 31 maj 2009 21:24

Det har jag vart idag, fan det har inte spelat nånroll vad jag gjort, jajaja det är skönt att det är varmt å man ska inte klaga, men va fan när det är över 30 grader så är det inte skönt.......då blir allt jobbigt det är min mening, speciellt när man inte kan ligga på en strand å kan bada för å svalka sig lite, tur att våran lägenhet är ganska sval...........


Imornbitti ska jag ut å träna hehehe kl 8 ska Camilla gå norra berget trappen med min kära vän Evelina ;) Får se hur det går hahhahaha

Ska även åka å hälsa på Ellinor, det va hur längesen som helst så det ska bli trevligt.

På onsdag ska vi äntligen på BVC, fan har inte varit dit sen han va 5 månader, nu är han ju snart 8 mån, ska träffa en tandhygenist hahaha tur att han har fått 2 tannsingar då!!! ;)

Nä ska glo lite på tv innan sängen, måste ladda för trappen imorn hehehehehehe

En bild på min fina morsdagspresent, tack tack min lilla älsklingsgubbe för blomman mamma älskar dig!!!!!!!! PUSS PUSS

Av Camilla - 31 maj 2009 06:53

Ja idag är det min första morsdag som mamma hihi undra om jag får nå fint av min älskade son ;) som vakna 2 inatt, slutade med att han fick ersättning då vart han nöjd å somna om..........han som alltid har sovit hela natten förut, hoppas det inte blir nån vana he he he........


Ja som sagt morsdag idag, här blir det tårtkalas sen :) mamma  brorsan kommer hit på eftermiddagen, på fika......ska iväg sen å köpa en morsdagstårta, är lat orkar inte gö en själv hahahaha


Nä nu ska prinsen få lite mat........skriver senare å berättar vad jag fick i present ;)

Kram Kram till alla mammor!!!

Ovido - Quiz & Flashcards