lillprinsen

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Camilla - 4 maj 2009 19:53

Va ju till mamma å träna nu på eftermiddagen, fan va tungt det gick, kändes att man inte hade gått på 2 dagar. men det känns nog bättre imorn.......får vi ju hoppas!!!!!


Tråkig tv kväll är det å, fan inget å se, Larsa sitter å spelar tvspel, så jag får väl sitta framför den här ett tag..........

Vädret ser betydligt bättre ut nu så hoppas det är fint imorn, så man kan få sin promenad.


Appropå filmjölk hahaha så har jag funderat va fan man ska gö sen när mammaledigheten tar slut, å jag kommer inte på ett jävla skit, vad ska man gö????????????????????????????????????? har inte en blekaste, känns inte så troligt att jag får komma tillbaka på Lagerhaus, för det ska ju dras ner på folk överallt ta me fan, vad jag är less på denna lågkonjuktur!!!!!!!!!!!!

 Sen har jag funderat om jag skulle plugga nåt, ja men vad ska jag plugga då???? inte en jävla aning (mycket svordomar nu) har inget sådär jag vill verkligen göra..............ett 7-16 å ledig varje helg jobb vore ju toppen, men hur många såna jobb finns det då? vill ju helst jobba inom handels men det är ju som det är det å, då blir det ju helger man få jobba :-( typiskt varför skulle man börja inom det.

Ja jag blir alldeles snurrig när jag tänker på detta...................Nån som har några förslag????


Jag är ju en så social människa så kontorsråtta skulle gö mig galen, sen hatar jag teleförsäljning, så nån sån vill jag inte bli, jobba med ungar skulle jag heller inte vilja, räcker med den man har hemma hahahahhahaha jaha vad finns det kvar då? jag kan inget om bilar, inget med siffror är helt talanglös när det kommer till matematiska frågor, är ju ganska duktig å rita å måla, men vad finns det för jobb inom sånt då????

Jaja man är väl pessimist, man lär väl hamna på donken innan det är färdigt hahahahahahaha nä hoppas jag kommer på nå bra tillslut, allt brukar ordna sig i slutändan!!!!! För donken är absolut min skräck att jobba på.......hoppas det inte blir så jävligt ;-)


Ja undra ja om jag kanske ska ta å göra mig en hårdmacka :-) har inte nå gott hemma nu, Alex va här idag å hjälpte mig å äta upp de sista blåbärsmuffinsarna......tack tack.......nu slipper jag gå å småäta, har sån jävla dålig karraktär......har vi nå gott hemma så nå jävlar gå Camilla å rotar i skåpen hahahahahaha

Men hårdbröd är ju inte så farligt, det är ju mycket fibrer hehehehe

Japp en hårdmacka blir det!!!

Hej Svejs

Kom ihåg omröstningen gott folk ;-)


Av Camilla - 4 maj 2009 16:33

Har gjort en liten frågegrej som ni ser till höger här på bloggen, kryssa gärna i vet ja......................är lite nyfiken å se vem å vilka som läser min blogg!!! Jag kan ju självklart inte se vilka ni är, men bara kul å se om det är bara folk som känner mig som läser eller inte!!!!

Hej Hej

Av Camilla - 4 maj 2009 12:18

Vaknade kl 6 imorse klev upp nästan halvdöd för att gö mat till Wilmer, slängde en blick ut genom fönstret, ååååååååååååååååå vad roooooligt det regna jippie......gick tillbaka till sängen där möttes man allafall av ett solsken :-) han åt upp nästan hela flaskan, sen tänkte mamma att nu somna vi om men det hade inte Wilmer tänkt, ååååååååå va så jävla trött i morse men vi segade ut till halv 8 allafall,

skulle gå en prommis med Alex idag men det ser inte ut å blir nån fan att det ska regna, men det kanske behövs lite regn.............gick allafall ut en sväng själv bara runt husen så Wilmer skulle få somna, så nu ligger han ute i vagnen å sover så sött, å jag sitter här.


Ska väl börja steka lite kött snart, för vi ska äta grytbitar till middag, dom ska ju puttra på ganska länge för att bli mör å fin.


Jaja nu ska jag glo lite på LA INK 

På återseende

Ovido - Quiz & Flashcards