lillprinsen

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Camilla - 27 maj 2009 09:04

Hur min blogg ska se ut!!!! kommer inte på nå snyggt!!!! :(


Ja idag blir det kalas hos Evelina, men först en prommis med Alex å Milla om vädret tillåter ser lite skumt ut nu..........Undra när jag ska bli människa igen, får aldrig sova nuförtiden, stackars lillgubben vaknar å hostar på natten, inatt trodde jag att jag måste gå upp kl halv 3 å leka med han för han va pigg som en lärka.......gjorde lite mat åt han så han åt å sen somna han efter många om och men pjuh, sen vakna han 6 imorse gäsp hehehe


Nä nu får han bli frisk.......är inge kul när han är sjuk.


Igår va jag å Alex på birsta en sväng, blev lite shopping gissa till vem ;)

Wilmer fick 2 pjyamaser en pippitröja ;) å så present till Evelina, kan inte skriva vad ifall hon läser hihihihihi

Själv va jag ute efter en ny BH men va fan är ju så svårt å veta vad man ha för strl nu hehehe hittade ingen allafall :( Ja ja bättre lycka näst gång kanske!!


Nä nu ska gö mig lite frukost, å få lillfisen å somna

Hej Hej

Ovido - Quiz & Flashcards