lillprinsen

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Camilla - 7 maj 2009 19:24

Va ju ut på en prommis med Ellinor nu ikväll, va jätteskönt blev en rask prommis, trevligt å prata lite å......vi hann precis tillbaka hem innan himmlen öppnade sig PJUH........Har blivit blöt så det räcker denna vecka :-)   (Nu lät det där som nåt helt annat hahahahaha) Alltså blöt av regn ;-)


Längtar till helgen då ska vi grilla :-) mmmmmmm va gött!!! Grillat ska det bli varje helg hela sommarn, det är som tacos man lessnar aldrig!!!!!! hehehe

Ja ikväll är det hockey så jag lär väl sitta framför datorn hela kvällen, håller på att ladda ner ett avsnitt av gossip girl som jag ska se sen......det är så bra, jag å mina serier hahaha


Fan sen måste jag gö extra situps, orkade inga igår va så trött!!!

plus att jag sitter å äter glass nu hahahahaha, Larsa va nyss å köpte av glassbilen, en ny glass "Center "svingod............

Ja imorn är det fredag Jiho då blir det tacosätning mumma, fan jag låter som nå jävla matvrak hahahahaha men äta bör man annars dör man ;-)

Ska gö en tallrik a`la Mackan hihihi för när vi va hos Alex å Marcus å åt tacos så la han ut tacochips på tallriken å la över ost å sen in i micron tills osten smällte sen alla gosakerna på det, svingott blev det!!!!!


Nä imorn tror jag att jag ska åka till plantagen å köpa lite blommor, så jag kan gö lite fint på våran lilla framsida.......

Så nu är avsnittet klart med gossip girl ska kika på det nu.

Ha`re, höres, hej, so long, hejdå , bye bye, ;-) 


Av Camilla - 7 maj 2009 08:18

Jaaaaaa Wilmer sov till 7 i morse........fast han vakna vid 4 när Larsa klev upp, men då nöjde han sig med nappen :-)


Känner mig faktiskt pigg idag, fan dom när extra timmarna man får sova gör en hel del. Solen skiner även idag jippie, härligt!!!! Blir två prommisar idag först en på förmiddagen som alltid, sen byter jag ut crosstrainern idag mot en prommis med Ellinor........va sjukt längesen vi sågs, så det ska bli kul å surra lite med henne.

Tänkte slänga i en maskin nu till morgon men insåg att det va slut på sköljmedel, suck.........jaja blir nog en tripp till affären sen.


Nu sitter jag å kollar på Disney hahahaha å vad jag älskar å va mammaledig........vill inte börja jobba igen, det är så mysigt å kliva upp på morgonen slå på tv:n å kolla på lite tecknat hahahah å mysa med min lilla bebis, som inte är så liten längre :-( men han är för go hihi

Just nu håller han på å riva ner tvätten jag hängt.......långa armar får dom, dom små (när dom vill)

Nä ska byta bajsblöja nu sen blir det frukost.......;-)

So long

Ovido - Quiz & Flashcards