lillprinsen

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Camilla - 9 maj 2009 17:44

En trött liten sådan ;-)

Ja gott va det med mat........nu håller Wilmer å pappa på å åka favoritbilen, han blir alldeles salig när han får åka den, vill aldrig sluta,

Själv vart man mätt som en proppat gris hehehe

Ja ja nu ska jag ägna mig åt my little family

So long

Av Camilla - 9 maj 2009 16:09

Idag har jag äntligen inhandlat lite blommor, å planterat.......blev fint va?!!! ;-) Maja fick va med på ett hörn å med vår fina fotbollsgrill :-)

Köpte även en liten holk till flugorna hihihihihi ni skulle hört kommentaren från Larsa när jag sa att en sån här måste vi köpa å ha en blommlådan :-)

"Ja men hua flugorna måste ju ha nånstans å bo.........va fan när ska detta vansinne med inredning ta slut" ja men sa jag det är ju lite gullligt ;-)

" ja men hua va gulligt" med lite sarkasm i rösten hahahahaha typiskt karlar!!!!


Nu är grillen tänd......å jag är superhungrig ska bli så jääääääääääävla gott med grillat!!!!!!

Jaja ska nog ta å förbereda lite inför grillningen, paprika ska skäras å chaminjoner ska sköljas å ja ni vet.........

Ha det bra.....

Ovido - Quiz & Flashcards