lillprinsen

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Camilla - 25 maj 2009 18:19

Idag tog vi med oss fika å Alex å Milla upp på Norra Berget.......Det va mysigt, härligt väder nu kändes det som det är sommar på ingång.......Wilmer premiär gungade hihi det va nog kul tyckte han som det verka ;)

Å jävla blåsa man har på lilltån, jag jävla smartAS hade inga strumpor igår när jag va ute å prommenera med mina tygskor, när jag va halvvägs hem trodde jag att jag skulle döööööö, för fan så ont gjorde det........nu får man lida, enda skorna jag kan ha nu är mina turkosa foppatofflor fint fint........skulle gå norra berget trappen ikväll med Evelina men sörru det går inte, fick ringa å beklaga mig :( men på torsdag ska vi jävlar gå blåsa eller inte! Fy Fan för skavsår!!!!!!!!! Kan ju knappt ha strumpor på mig!!!!!!!!!


Nä nu ska Wilmer få va nakenfis innan pyjamasen åker på, å det är läggdags.......för lilleman har inte sovit sen kl13 idag så han är suuuuupertrött men sova det skulle man inte göra förut näääää.


Jaja höres höres





Ovido - Quiz & Flashcards