lillprinsen

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Camilla - 22 maj 2009 20:35

Mumma med tårta, Wilmer tyckte det va gott å, fick smaka lite grädde å banan lillgubben satt å gapa som en fågelunge ;)

Tack å lov så börjar det vända för fisen, mycket bättre nu ingen feber å hostan o snoret börjar ge med sig, men aldrig får man va glad nu har stackarn fått jättemycket röda små prickar på stjärten precis där blöjan sitter ser så hemskt ut, läste på nätet att de kan få det när tänderna är på väg upp..........aldrig hade man trott att så mycket plågor skulle komma på köpet när tansingarna ploppar upp. jaja det får väl ge sig snart!!!!


Fan va dåligt det är på tv på fredagarna............finns ju fan inge vettigt å se!!!!!!!Kanske man ska se nån film å krypa ner under filten med min sjukling till karl å pilla lite på fötterna hahaha


Snart är det morsdag hihi min första morsdag som mamma det vill säga undra vad jag får av min älskade prins ;) ska bli spännande!!!!

ÅÅ imorn måste jag bara dammsuga fy fan vad tråkigt men ett nödvändigt ont tyvärr, ska fan komma på en dammsugare som dammsuger själv man sätter på den å så åker den runt å städar alldeles själv medans man sitter å latar sig i soffan hehehe det vore nåt det gott folk!!!!!

 Måste även snart byta gardiner i vardagrummet, har haft dessa sen efter jul, så ett byte är helt klart ett måste!!! undra vad jag ska sätta upp hmmmm.......jaja


Nä nu ska nog tacosen vi åt förut ut, måste kila  ;)

So Long!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards