lillprinsen

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Camilla - 20 maj 2009 08:55

Va inte blyg nu..........kryssa i :)

Av Camilla - 20 maj 2009 08:15

Hur ska denna dag orkas med :( inatt har lillgubben inte sovit bra har vaknat typ en gång i halvtimmen hela natten..................kan lova att jag är hyfsat trött nu.........nu måste han bli frisk snart det är så hemskt å se sin lillfis sjuk, snorn rinner å han hostar å grinar det är ju så svårt å veta om han har ont stackarn, man vet ju själv hur det är när man är sjuk hur ska det då va för en sån liten :(


Imorn ska jag på birsta med Alex om det inte har kommit upp nå annat, måste köpa en present till min lillebror som fyller 21år på fredag :)

Då blir det tårtkalas hihihi hoppas prinsen är bättre då!!!!!


ÅÅÅÅ idag blir det 100 koppar kaffe tror ja, måste bli pigg, för det är INTE jag nu...........ska gå en sväng sen med Alex, kanske man blir piggare å få lite luft ;)


Nä nu ska jag få lillälsklingen på sova han är så trött å hängig

bilder på stolen Wilmer fick så jävla gullig :)

Å på min Älskling såklart.

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards