lillprinsen

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Camilla - 21 maj 2009 18:31

Alla Wilmers nya kläder som han har fått av bla farmor, farfar, mormor och av mamma å pappa.

Jaja skriver lite imorn när jag varit på kalas :)

Nu måste jag ta hand om mina sjuklingar ;)

På återseende.......

Av Camilla - 21 maj 2009 18:02

Idag blev det en shoppingtur med min mor på birsta :) handlade present till brorsan......sen kunde jag ju inte låta bli å handla ett par jättesöta sandaler till prinsen hihihihi ska lägga upp bilder på dom sen.

Nu kan man inte klaga på att Wilmer ha lite kläder för han har fått så mycket fint,idag fick han jättecoola jeansshorts av mormor å ett linne till med massa djur jättegulligt. ska även lägga upp bilder på alla fina kläder han har fått nu till sommarn.


Ja nu är båda mina Älsklingar sjuk.......bara jag som är frisk, kanske är så att mammor inte blir sjuk hehe för att de ska ha ork till allt ;)


Återkommer strax........

Ovido - Quiz & Flashcards