lillprinsen

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Camilla - 15 maj 2009 08:42

ÅÅÅÅÅ fattar inte är hur trött som helst på morgonen, när Wilmer vaknar, men ja han vaknar ju alltid före 6 så det kanske inte är så konstigt.......men man borde ju vänja sig eller??!! Fast jag har alltid varit morgontrött ingen pigg liten ärta här inte hahaa.


Ja imorn bär det iväg till hudik, länge sen man va där.....Kul för Wilmer å träffa farfar :-) å har ännu inte bestämt mig va fan jag ska ha på mig på klassfesten...............tänk om man va smal å fin då hade man bara kunnat ta på sig va som helst allt hade ju suttit bra då!!!!!! Men va fan ska inte deppa ihop nu, jag har ju faktiskt fött barn, men ändå det finns ju folk som blir smal som en planka efter det å, herregud!!!!

Ska fortsätta träna å äta bättre.......så får vi se om det ger nån resultat om låt säga 10 år..................fan att det ska gå så sakta.

Nä Evelina å jag ska gå norra berget trappen nån dag här, få se om det blir till en rutin, det ska va jobbigt säger dom ;-)


Fint väder idag å solen skiner men nå fan svajar träden jaja det blåser inte så mycket men det är ju ganska tidigt än, blir en liten prommenix allafall


Nä ska nog gö lite frukost börjar bli hungrig.............

återkommer på söndag å berätta hur klassfesten va :-)


På återseende........

Ovido - Quiz & Flashcards