lillprinsen

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Camilla - 5 maj 2009 13:14

Det är precis va jag är nu, har nyss kommit hem från en promenad, å nästan när jag va hemma så började det tokregna, åååååå va roooligt, fan jag trodde jag skulle hinna hem, men men med min vanliga otur så blev jag blöt som fan............gick upp mot norra berget, finns ett elljusspår där som är 2,1 km så vi traska runt där jag å Wilmer, Alex å Milla va hemma dom i det torra hahahaha, ja så det blev väl runt 3 km jag gick kanske längre, sen får vi se om det går bättre på den där jävla crosstrainern ikväll, va sjukt jobbigt igår.........situpsen går alldelas utmärkt, kanske för jag nästan alltid gjort situps ;-)


Nog om träning nu................idag ska jag pröva en ny maträtt, såg faktiskt receptet på beapaketet, det skulle va kassler men har inte det hemma så jag kör med bacon istället, allfall så skulle man koka pasta, gö iordning en påse beasås, sen blanda i i burk krossade tomater, sen lägga pastan i en ugnsform he över kasslern (bacon) å sen beablandningen, strö över lite riven ost å in i ugn en stund, undra ja om det blir gott, ska prova, fan man blir så less, man äter ju bara samma å samma. kul med lite nytt!!! kanske inte är så nyttigt men jaja....


Inte vann jag nått på sverigelotterna jag vann på bingolotto heller, kan man aldrig ha nå tur, fast ja jag vann ju lotterna, hhahahahahha

Men det skulle sitta fint med en miljonvinst eller nåt ;-)


Larsa får ju gå på massage genom jobbet 1 gång i månaden, så idag frågade jag han om han kunde ta reda på hur mycket det kostar, skulle va föjävla skönt med lite proffsmassage!

Jo kära ni det kostar 400kr per gång, ??????? hallå billigt!!! Not.........man får väl va stel som en fura då hehehe.........men så sa Älsklingen att jag kunde få 1 gång av han, bara för å pröva hihihi, han är för snäll, tro jag ska nappa på det erbjudandet, för det skulle va sååååå skönt!!!!!


Wilmer är så duktig nu hihihi nu kan han vart lampan är, men bara typ i vardagsrummet ;-)

Nä jag ska ta å underhålla min son nu ett tag, fan morsan va tråkig du är som sitter framför datorn hela tiden hahahahaha

Ska lägga upp nå bilder snart......

Hej då!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards